tiistai 13. heinäkuuta 2010

Kuka hän on ja mistä tänne saapui

'Mä tajusin, että ennen oon voinu lopettaa asiat kylmästi. Nyt mä ymmärrän, että tää asia on jotain sellasta, että tästä ei oo tietä ulos ilman että ei sattuis. En haluu löytää kylttiä EXIT, toivottavasti et sinäkään'

Heipa, eilen olin Roosan kanssa pitkästä aikaa. Ja kävin jopa heittämässä talviturkin, kyllä vasta nytten. Rannalla oli komee rantalejjona ja suunniteltiin miten saatais se pelastamaan meidät merihädästä. Ei kuitenkaan jouduttu merihätään, vaan luovutettiin ja lähdettiin Heseen hohoo! Omg, enkä sitten loppupäivänä muistaakseni tehnyt mitään. Tää helle on vienyt jopa mun muistin, helemee. EIKU MITÄ. Haha. Meninhän mä Suskun kanssa Essin tupareihin illalla. :-------D Hyvä minä. 

Tänään heräilin yhdeksän aikaa ja mun huaneessa oli taas maailiman kuumin. Kello 11 jälkeen paineltiin Sirun,äidin ja Jermun kanssa kohti Parolaa, otettiin Hanski mukaan ja suunnattiin Särkänniemeen. Hihi mitä hulluttelua, hauskaa oli. Noi sai mut jopa ensimmäistä kertaa Tornadoon ja Halfpipeen..... Jälkimmäisessä olin jo koneessa kiinni, kun Siru sitten vasta päätti kertoo, että on se oikeesti aika paha laite. Ja niinhän se oli. Sammakoita pääsi suusta ja pelotti nii palijo. Nähtiin Tuomas Reunanen huvittelemassa, eli salkkareiden Ami ja tietty mun oli pakko häpästä kaikki ja alkaa huutaan AMII AMI AMIIIIII!!1 lol. Sit jonoteltiin toista kertaa Tornadoon, ni eiköhän Simo Silmu oo juurikin tulossa pois vekottimen kyydistä. Great. Mutta parahin tapaus oli se, kun mentiin tukkijokeen ja Jermun silmälasit katos sinne jonnekin HAHAHAHA. :----D Nyt oon ihan väsynyt ja päätä särkeilee eli taidan mennä nukahtelemaan ja aamulla yhdeksäks lääkäriin, oujea.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti