sunnuntai 11. heinäkuuta 2010

Toiset kulkee laput silmillään, ei pysty ymmärtään, mut tää vaan on niin aitoo oo o oo

HAHA. Mulla oli aivan huikee viikonloppu. Jonka vietin Lahdessa hyvässä seurassa. 

Perjantaina neljän aikaan lähdettiin Suskun ja Sonjan kanssa kohti lahtea asuntoauton kyydissä, mikä oli kovin leppoisaa. Matka oli rankka ja jutut oli sekavia. Lahdessa Hilbe tuli meitä vastaan ja mentiin niille ja siinä laiteltiin itteemme kuntoon. Sen jälkeen hypättiin bussiin, joka vei meidät Mukkulaan. Eli Summer uppeihin. Ei menty kuitenkaan sisälle vaan päätettiin hengailla ulkopuolella.Vaikka tosiaan ite olisin sinne sisälle shaatana halunnut mennä. Nähtiin tuttuja ja ei niin tuttuja ihmisiä ja kuitenkin jo ennen kello kahtatoista mentiin takaisin keskustaan. Eli perjantai ei ollut kovin kummoinen päivä.

Lauantaina lähdettiin myöhemmin iltapäivällä taas uppeihin ja tällä kertaa mentiin jopa sisäänkin. Ensin oli hieman pippeli otsassa, mutta SITTEN tapahtui jotakin joka piristi niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin palijon. Ja aiva vahingossa. Meiän täysikäiset eli Hilma ja Sonja marssi kohti anniskelualuetta, kun minä ja Susku jäätiin kaksin kuunteleen Brädiä. Yhtäkkiä tarvitsimmekin liekinheitintä ja nopeasti vilkasin taakseni ja ehdotin, että "Kysäseppä noilta takana olevilta poitsuilta". Sitten hiippailtiin niitä kohti ja pyydettiin tulta. Liekkiä herui, mutta toinen jäbä osotti mua kummallisesti ja alkoi hihitellä. Sitten kysyin että MITÄ. Kunnes ystävämme Keijo tuli kehiin ja ihan vahingossa läpsäsin sitä poskelle. Sillon nämä kaksi poitsua takanamme alkoi "torua" meitsiä ja naureskeli. No siinä sitten Keijo huusi lujaa "ETTEKÖ TE MUKA TIEDÄ KETÄ NÄÄ ON?!" ja eihän me tottatosiaan tiedetty. Noh, siinä sitten pojat esittäytyi meille ja me niille. NI selvisi, että siinä oli koko komeudessaan itse Mikael Gabriel ja joku sen kaveri. Haha, pieni puna levisi naamalle. Seuraavax ne lähti jonnekki ja toivotteli illan jatkoja. 
 Sitten kattelin, että mikä mun jalan alla on ja löysin kameran linssinsuojuksen. Nostin sen ja kattelin, että kellä saattais olla semmone camera. Ja sopivasti joku poju oli siitä lähtemässä pois ja nappasin sitä kädestä kiinni ja kysyin olisko se hänen ja sehän oli. Noooooooooo, se oli kovin kiitollinen ja joku Flowboysfamin poitsu sanoi, että "No nyt oli kyllä niin kiltti tyttö! Tää täytyy palkita jotenkin". Eiköhän kummatkin pojut sitten heittäny omat levynsä mulle kouraan ja kiitteli kovasti. Koko illan oli niin hyvä fiilis, vaikka en edes erityisemmin pitänyt illan esiintyjistä. Mutta meininki oli niin hyvä, ettei sillä ollut edes väliä vaikka sielä olis esiintyny Kaija Koo.................. Lauantaina upeissa oli jopa enemmän tuttujakin kun perjantaina. Illan päätteksi löysin Juulin, joka jäi myös Hilmalle lopulta yöksi. Matkattiin kaksin jonkun hullun metsän poikki puolipimeessä ja nyt meitsin käsi on naarmuilla ja mustelmilla. Ja nyt oon ihan hämilläni, KOSKA en tykkää Puhuvasta koneesta, mutta eilen olin ihan fiiliksissä kun se yllätti ja tuli lavalle vetää vithu suomen nuarinta hiphoppiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Puol 2 aikaa lähettiin Juulin kans kaksin käveleen Mukkulasta Lahden keskustaan ja kumpikaan koskaan ole sielä päin liikkunut. Heitettiin hatusta reitti ja helmesti löydettiin kuin löydettiinkin perille!

 

Sunnuntain puolelle menikin sitten hullutuxet. Mikko toimi meiän typeryyksien kuvaajana. Viiden aikaa yöllä Susku heitti mulle haasteen, että piti mennä tanssiin liikennemerkin ympärille ja mähän menin. Joku miekkonen vaan sano "ota vähän vauhtia niin kyllä se siitä". Sitten Suskulle laitoin haasteen, että pitää laittaa tolppia keskelle tietä. Ja sehän laitto. HuRja. Suskulle muita haasteita oli mm. 'tanssi willisti vastaantulijan edessä ja hoe tsajajajajaja' ja 'laita kädet silmille ja mene sanomaan randomille ettet näe mitään'. Hienosti se haasteet suoritti. Mun taas piti huutaa vastaantulijalle, että "Sä olet sairas"! ja heristellä nyrkkiä. Ja toinen tehtävä oli, että menin parin miekkosen eteen ja kysyin "Tiettekö kuka mä olen, NO mä olen HARRI POTTERI"!! ja laitoin pari kokispulloo silmille. Kovasti kaikki ihmiset meistä tykkäs. Tän jälkeen meiän vaan on enään turha haukkua ketään hämäräks. Ja kiitos Suskulle ja Mikolle yölenkistä Lahden maisemissa. Ja yhelle matkamiehelle kiitoxeja, kun teki yllätyssaapumisen Lahteen (: . Olis nii palijo kaikkii kivoi yksityiskohtia viel tästä viikonlopusta mitkä mua naurattelee. Mutta teitä tuskin ihan kamalasti kiinnostaa, joten pidän ne siis omana tietonani. Äsken tein typerästi ja söin mansikoita ja herneitä, vaikka oon niille allerginen. Nyt kutittelee ihan ylipalijon aaaaaa ja huulet on ihan hellänä. Mut kiva kun porukat ostaa niitä tonne pöydälle tollee ettei varmasti ala himotteleen. Pyh. Kohta meen syämään taikasienejä omnomnomn. 

 
Haha, toi äijä joutu lähteen takas kun ei uskaltanu ohittaa meitä! :------D 
Mutta ou jee, meen nyt tosiaan poijjes fiilisteleen elämää.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti