sunnuntai 22. elokuuta 2010

Mitamitamita

Oon huomannut, että mulle tulee aika helposti mustelmia. Varsinkin kylkiin. Vuonna ööö 2008? Tai 2009, putoilin helmesti yläasteen liikuntasalin "liaanista". Apina kun olen niin päätin kiivetä sinne. Erityismaininta tästä menee Lilalle, haha, se anto mulle pikkasen vauhtia ja sillon meikä lenteli maahan. :'D Kaikki vaan nauro ja meikä teki kualemaa lattialla, koska multa meni ilmat pihalle!!!1 Tästä tapahtumasta seurasi seuraavaa....... 
 Ja nyt viime Perjantaina, kun luulin jääneeni jyrän alle. Oikeesti vaan joku vähän isoluisempi typykkä juoksi meikää päin pelissä ja kolhi mun kylkeä. Siitä seurasi ihana turvotus ja kipu....... 
 Mitähän sitä tänään tapahtuis pelissä? Tosiaan tossa vartin yli kolme on lähtö FORSSAAN, omg. 

Asia 2, minkä oon itessäni huomannut on pakonomainen liikkuminen. Tällä nyt en meinaa sitä, että meikän on pakko kokoajan lenkkeillä ja urheilla muutenkin. Vaan sitä, että en osaa pysyä paikallani. Pakko aina liikuttaa jotakin tai tuun hulluxxxxxx. Eilen illalla meni sitten niin hermot, oli muuten ihan hiljasta, mutta kuulin kellon tikityksen ja huomasin, että olin liikutellut mun jalkapöytää jo pitkän aikaa tikityksen tahtiin. En sit tiedä onko se normaalia, kun esimerkiks mun pikkuveljelläkin on samanlaisia tapoja. Jos se lukee vaikka Aku Ankkaa, sen täytyy hyräillä samalla tai naputella pöytää. ??!?!?!?!?!?!! Antaa asian jäädä vaivaamaan. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti