maanantai 20. syyskuuta 2010

JEEEEEEEEeeee ihnu päivä vois olla ihananpiki

MOIIIIIIX, tiedossa on päivän plussat ja miinuxet!!1 
.............................................................................. 

-aamulla lähdin kouluun ja jossain 100m päässä aloin miättii LAITOINKO OVEN LUKKOON???? ja oli pakko mennä tarkistaan asia. (ylimääräistä liikuntaa siis)
-sitten jopon kumit oli ihan tyhjät joten polkeminen ei sujunut helposti. 
-meni isosti heremot mun hiuksiin koulussa, hyi. ja nyt haluun muutosta kehiin. 
-oon 15eugenii köyhempi, koska ostin sirkulle puuterin, KOSKA käytin sen oman melkeinpä loppuun, sorgen.
-ei löytyny tänäänkään biksuja mistään!!!1 imekää kaupat pääsiäismunaa tai jothaiiii muuta T: bikiniDUNDEE 
-vihaan kyylääjä-ämmiä ja muita kyylääjiä HYI HYI. 
-näin hiriveetä unta iiiiiikkkk. 
+no vihdoinkin tosiaan sain ostettua sirkulle sen puuterin, joten se ei enään paina mieltä. 
+rakastan raappanaa. 
+kirjotin ihania juttuja facebookissa mun ihanille kamuille hihiu! 
+ihan yöstä sain äikässä power pointinkin valmiix ja viel enemmän yöstä esitin sen HETI koko luokalle. 
+"EN HAE KAKKUU!!!1" t.ope 
+opintotukihakemus on kohta täytetty JEEEE. Go me go me! 
+mulla on ikävä yhtä ihanuutta, mut lasken sen plussax, koska musta on kiva että mulla on ikävä sitä!
  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti