sunnuntai 19. syyskuuta 2010

Tähdätään salamavalolla, kuvataan punasel matolla, sitä lapsi haluu unelmissaan olla, kylpee seassa taatelin.

HUHHHhuhuhu. Tulin just takasin kotio. Olin siis iskällä viikonlopun. Tossa aamulla vaan vilkuilin kelloo ihan kokoajan. Mä vaan halusin äkkiä kotio ja blogiin kirjottelemaan. Vaikka mulla ei tosiaan taaskaan ole mitään ihmeellistä juteltavaa. 

Eilen olin meitsin isosiskon kanssa Ideaparkissa ja piti tosiaan ostaa bikinit....... Moi. Ostin sitten ruutupaidan, kaulaliinan ja korvixet. Bikinit jäi vaan haaveeks, sillä koko kauppapaska ei myynyt laisinkaan biksuja. Jihaa. Kotimatkalla meni hermot x1000, koska mikään radiokanava ei voinu soittaa kunnon musiikkia. 

Nyt mun pitäis tehä pari koulujutskuu loppuun, täytellä opintotukihakemus, viedä pyykit koneeseen ja lähtee harkkoihin. Tosin meen harkkoihinkin ihan vaan six, että Marrulla on sielä joku tuttu. Muuten varmaankin lintsaisin ja jäisin vaan kotio löhöömään. Ihanaa olla rehellinen. :'D  

Ens viikko stressaa jokseenkin isosti. Pitäis ehtiä nähdä pari kaiffaria ja tiistaina viedään auto sinne mestoille missä siihen laitetaan se jarruhommeli.Torstaina on peli Orivedellä, great. Perjantaina pitäs viedä se katsastukseen ja käydä taas pÖliisilla. Ja tietty mulla on se matematiikankoe, oumama. Sit lauvvantaina kerkeillään iskän kans ajaan eka ajo IIIIIIIIIXX, se on paha, tosi paha. Sit la-su yönä 4-5 aikaa lähetäänkin kohti airporttia ja kahexalta lähtee lentokone ilimaa! Hurrrayyyyyyyy!  

Ps. Fiilis nyt: Elämä on ihanaa ja mulla on niiiiiin suuri ikäwä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti