lauantai 23. lokakuuta 2010

Allo Le Monde

Voi veljet kuinka mieli voikaan olla matalalla. En tiedä mistä tää johtuu, mutta tänään tuntuu, että mikään ei ole hyvin. Noh, kai sen on oltava välillä näinkin. Mulla vaan on niin hirvee huoli yhdestä ihmisestä. Tiedän, että ei tarvis olla. Vai oonko mä vaan katkera, koska itse joudun olemaan täällä paskassa? Kai mua vähän pelottaa, että mut hylätään kohta kokonaan. ARGH, oon niin raivoissani, koska en tosiaan tiedä mikä mua vaivaa. Musta vaan tuntuu, että haluan pois täältä. Kokoajan joku painostaa mua tekemään sitä ja tätä. Miks mä en vois kanssa olla vanhempi ja käynyt jo kouluni. Joo, tähän on turha tulla sanomaan "voi tyttöpieni odotahan kun pääset tähän ikään ja joudut tekemään töitä, toivoisit taas olevas nuori ja vielä koulussa plaaplaa". Kyllä mä nyt sen tiedän. Mutta NYT on tämmönen fiilis ja saan toivoo ihan mitä haluan. En mä sitä väitä ettenkö haluais, että muut on onnellisia. Ja joillekin idareille tiedoksi, en tarkoita tällä ketään poikaa, saatana.
No, mutta se siitä. Eilen mulla oli tosi hauskaa. Oltiin siis joukkueen kanssa Saaran mökillä päättämässä tää futiskausi. Luultavastikin kaikkien kamerat täyttyi ei niin kauniista kuvista joissa esiintyivät Nenne, Pauke, Jemsu ja Sauhu. ELI MINÄ!!1 Muutenhan kuvat meistä olisivat olleet oikein loistokkaita, mutta joku sai idean, että tehdään huikeet kaksoisleuat, mmmm'm! Niitä kuvia ei sitten missään julkaistakaan. Ruokaa oli tosi paljosti ja olin ihan innoissani kun sain kauppareissulla työntää kärryjä JIIHHAAAAAA. Ihmiset katteli meitä ja kärryjä vuorotellen ja ilime oli tää ----> O_o . Lolzzzzzzzz. Okru, no Saaran mökki oli ainakin ihan mahtavaluksuslinna. x123456789 kertaa coolimpi kun mun hima. Mitäs me tehtiin, no tanssittiin ja syätiin, syätiin, syätiin, puhuttiin henkeviä, syätiin ja soiteltiin puheluja ja syätiin vähän lisää. Ja tietenki juotiin. Jotkut kävi saunassa, jotkut ei. Puheluja lähti mm. Lahteen, Lappiin, Kreetalle ja Espanjaan.......... Haha. Se oli kyllä hupaisaa. Nukahtelin sitten Kartsan kanssa samalle patjalle ja toisella puolella röhnötti Nenne ja Pauke niitten japsisängyssä. Eli sängyssä, joka oli ihan ylimatala. Siinä sitten nukuin samassa asennossa kokoajan, koska tosiaan olin puolix japsisängyn alla jumissa. Aamulla heräsin ensimmäisenä 10 aikoihin ja menin suoriltatein juomaan. Ja kattelin ihan sairaan mahtavaa järvimaisemaa ja pihalla oli niiiiiiiin ihanan kylmä. Huomasin myös kuistilla eiliset palaneet popparit ja päästin räkäset naurut yksikseni. Mutta AH oli niin muksua. Ja ihan vahingossa ihastuin tähän biisiin.
mmmmm popparii, oi kun hyvää
no jemsu
Kartsa ♥ 
Ja tänään suunnitelmissa GLEE!!!!!!1 ja sit varmmaa heittelee ihmisii nakeilla (lue: oli tylsää vituikshan se meni).

1 kommentti: