torstai 21. lokakuuta 2010

Shaka laka lee, shaka laka la, shaka lakalakalaka lucky lucky me

OI miten mahtavaa. Mun koulusuunnitelmat on paremmalla mallilla, kiitos Jalmarin eli Janin. Mikä maailman helpottunein olo mulla nyt onkaan. En kerrokaan teille niistä vielä muuta kuin, että Riksu saattaa olla pois pyyhitty juttu. Ja tilalle on tullut ihan uusi ala. JEJEJJEEEEEE niin hyvä mieli! Ja mitäs pidätte mun uudesta blogikuvasta, haha, tosi tyylikäs muokkaus :'D. 
Eilen hengailin pitkästä aikaa Apsin kanssa. Suunnattiin Marikalle katselemaan Salkkareita ja Greyn anatomiaa. Sen jälkeen sain jonkun kohtauksen ja olin TODELLA levoton. 
Aamulla heräsin sohvalta johon olin sitten päättänyt illan päätteksi nukahtaa. Aamu oli pelkkää koneella istumista ja mietiskelyä. Annan lähdettyä aloin siivoamaan, mä siis vaan aloin. Se on niin epäsaijamaista. Ennen puolta seitsemää mä otin itseäni niskasta kiinni, puin vaatteet päälle ja kävelin kotio Ojoisille. Pelästyin ehkä maailman eniten kun katulamput pamahti päälle kohdassa jossa ei ollut muuta liikennettä kuin minä. Musta on tullut nyt niin säikky. Menin semmosta metsäreittiä ja näin jonkun epäilyttävän miehen ja tietty lähdin kiertään jonkun toisen talon pihan kautta. Ihan niinkun pikkulapsena. Myöhästyin AINA kotoo kun mua pelotti isot ihmiset jotka vaan hengaili meiän tien päässä. Kiersin ihan hulluja reittejä ja kotona sain kuunnella huutoja. 
Asiasta viidenteen, nyt mua vaan suorastaan vituttaa. En näköjään tänään osaa olla stressaamatta. Huomenna mennään joukkueen kanssa päättään tää kausi Saaran mökille. Mulla on ihan hirvee huoli mitä sinne pitää ottaa mukaan. Haluaisin pakata KAIKEN NYT, mutta en voi, koska tarviin joitakin tavaroita vielä aamulla. Se saa mut ärsyyntymään, koska haluaisin kaiken olevan valmista. En tiedä mikä mua vaivaa, koska mulla ei todellakaan oo yleensä tämmösiä ongelmia. Sit tähän samaan syssyyn vielä se, että mulla on niin ikävä just kahta henkilöä, siis ihan oikeesti tosi paha ikävä! Mmmm'h kai mun pitänee lähteä nukkumaan, että huominen tulee nopeempaa. Palailen tänne joku päevä ja kerron miten päättärit meni ;). Salut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti