sunnuntai 24. lokakuuta 2010

Yeimedrivinglikecrazyyyyyyy

Se on MOI. Toinen ajotunti ever: suoritettu. Hyvä minä, hienoa. Ok, täytynee myöntää, että tällä kertaa sammutin auton keskelle tietä, haha. Voiko joku kertoa miks meen vaan sillon paniikkiin, kun nään, että taakse on tullut auto? Sillon kun siellä on autoJA, saan lähes sydänkohtauksen ja oon pahoillani, että oon tiellä. Anteex. Vaikka eihän sitä anteeksi pitäisi pyydellä. Tänään ollaan myös leikitty kotia jälleen. Juurikin pyykinpesukone ilmoitti vaatteiden olevan pesty, eli kohta siirryn laittamaan ne kuivumaan. Kävin myös kaupassa ja olin kiltti jollekin pojalle, päästin sen mun edelle kassajonossa. Hihi. Sitten saavuin takasin kotio ja alettiin Annan kanssa tekemään ruokaa. Siis Anna teki. Mä siivoilin ja vein roskia roskiin ja siirsin Hermon pyörän kiltisti piiloon. Nyt on tiskit tiskattu ja kohta mulla ei ole mitään tekemistä, mikä on siis enemmän kun OK. Koska huomenna jatkuu koulu, BUUUUUUUU!!1 Tänään pitää levätä. Eli kohta siemailin kupin kaffia ja kuuntelen Loost koossia. 
Eilisestä sen verran, että olin Nikon,Janin ja Henkan kanssa ajelemassa ja haettiin NAKKEJA kaupasta. Näin myös veljesten kodin ensimmäisen kerran. Muute R.I.P Seppo Subbari..................... snif. Sit pojat esitteli mulle Renkoo, koska mä pa ko tin. 
En millään malttelis odottaa keskiviikon kolmatta ajotuntia, enkä ensi viikonloppua. Jolloin lähden Hilberdolle Lahteen HALLOWEEN-tunnelmissa, YEAAAAAPPP mahtavvvvaaaa. Anteeksi postauksen lyhykäisyys ja se, että tässä ei ollut mitään ihmeellistä asiaa. Nyt mua odottaa ne pyykit. Heido. 
Ps. Tänään olikin parempi päivä kun eilen. Koska 27 päivää. Jee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti