keskiviikko 13. lokakuuta 2010

Everywhere I go

Huhhuh. Mulla on ollut nyt parina päivänä niin hauskaa koulussa Juulin kanssa. Oli aivan pakko mainita se. Haha. Tänään kävelin taas riutuneena kouluun kello 12!  Ja oon ylypee kun söin jopa BANAANIN koulussa. Well done. Kouluhan olisi kestänyt kahdeksaan asti, mutta meikäpoika joutui lähtemään ennen seitsemää seuran päättäjäisten takia. Sieltä keräsin mukaani 'joukkueen tsemppari HJS 2010'-palkinnon. KIIITSA!!!1 Olin jokseenkin yllättynyt siitä ja mun kehon valtas kauhee kuumuus ja tutina kun piti mennä noutamaan se kaikkien edestä.  
Day Four: Seven things that cross your mind a lot.

1. Mun mielessä pyörii todella paljon mun ulkonäkö. Mulla on niin kamalat ulkonäköpaineet ihan kokoajan. Missä ikinä mä menenkin niin mietin miltä mä näytän.
2. Mietin jatkuvasti, että nolaanko itseni jossakin, tuntuu että kaikki mitä teen on jotenkin noloa. Ja oon kokoaika todella vainoharhainen, sillä luulen että kaikki kyylää mun tekemisiäni.
3. Mä mietin paljon maailmanloppua. Voiko se tulla oikeasti jo vuonna 2012? Siitä seuraa ajatukset, mitä mun pitää tehdä ennen kun tää kaikki loppuu.
4. Koulu ja tulevaisuus. Mitä mun pitäisi oikein tehdä? Uskon, että on helpompaa elää vaan hetkessä. Mut silti tulevaisuus vaan pelottaa mua.
5. Mun mieltä vaivaa se, että olenko ikinä mä tarpeeksi hyvä? Ja tuun useimmiten siihen tulokseen, että maailmassa on niin paljon parempia ihmisiä kun minä ja mä oon surkee.
6. Suurimmilta osin mun mieleni on kuitenkin valloittanut myös mun sydämeni valloittanut poeka.
7. Mietin paljon mun menneisyyttä. Mun ystäviä ja kaikkia mukavia asioita kun olin nuorempi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti