tiistai 12. lokakuuta 2010

think think think

Tämä ajatusten valtaama tyttö saapui juurikin koulusta kotiin. Kotimatka kesti aikaista pidempään, kiitos kovan ja kylmän tuulen. Hiukset ja naama, oikeastaan koko pää oli vähällä irrota tuulen voimakkuuden ansiosta. Korvat jäätyi taas niin, että tunsin kipeää nipistystä jopa pään sisällä. Sisälle päästyäni ne alkoi taas lämpenemään ja tunne oli : korvat painaa 5kg enemmän? Au. Voitteko kertoa mikä mut saa ajattelemaan aina niin hassuja ja omituisia juttuja? Olin varma, että yks naapuri kaivaa niiden pihaan hautakuoppaa, vaikka näin selvästi, että kuopassa oli paljon putkia. Mietin mitä tekisin, jos tuuli olisi niin kova, että se vaan riuhtasis kaikki vaatteet päältä ihmisten keskellä. Tulisin siihen tulokseen, että kaatuisin maahan ja leikkisin kuollutta. Mun pään sisällä liikkuu niin paljon muitakin tyhmiä ajatuksia, että niitä ei voi edes ääneen sanoa. Muutenhan mua pidettäisiin vielä enemmän friikkinä kun nytten. Olis kivaa, jos te voisitte joskus tulla mun pään sisään kuunteleen mun ajatuksia. 
Koulussa kuunneltiin Onnin bändin, Delay Treesin levyä ja sen aikana piti kirjottaa tai piirtää lapulle, mitä aikoo tehdä 5-10 vuoden päästä. Se laitto mut ajattelemaan kunnolla. Piirsin itteni vaatekaupan kassalle, toiseen kuvaan piirsin itteni ihanan poitsun vierelle, kolmanteen laitoin itteni maalaamaan taloa ja ympärille paljon musiikkia. Mutta tajusin, että yks kuva ei kuulu joukkoon. Ja se oli maalauskuva. Jos mä en halua maalata, miks mä sitten olen pintakäsittelylinjalla? Olisko jo aika vaihtaa alaa? Ainoo mikä mua estää on pelko. Pelko siitä, että mun läheiset pettyy muhun. Pelko siitä, että alan moittimaan itseäni kun en saanut suoritettua koulua loppuun. Oikeestaan, mulle tulee kohta tulevaisuuden pelko. Onko musta ikinä mihinkään? Miten mä tulen pärjäämään ikinä yksin? Huokaus. Mulla olis jo mielessä paikka minne haluaisin hakee opiskeleen. Mietin sinne hakemista jo ysillä kun haettiin ensimmäisen kerran. Ja mua harmittaa tosi paljon, että en sitten hakenut sinne. Haenko mä nyt sinne? Saanko mä sitä ikinä aikaseks? Ja jatkan vaan hommia mistä en niin välitä.

Day Three: Eight ways to win your heart.
1. Pitää näyttää kiinnostus ja tunteet, mutta ei liian usein! Silleen sopivasti.
2. Pystyyn pitään mua kädestä muiden nähden
3. Pukeutuu siististi!!1
4. Härnääminen on niiiiiin mukavaa, kunhan se ei sitten mee liiallisuuksiin.
5. Jos oon jossain asiassa väärässä niin korjaa. Eli pitää olla rehellinen.
6. Pienet huomionosoitukset on plussaaaaaa.
7. Ei saa olla liian hempee kokoaika ja kiinni mussa.
8. On huumorintajuinen ja oma itsensä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti