sunnuntai 10. lokakuuta 2010

See you, Crete

Mä oon niin kotona, siis niin kotona. Sen vaan jotenkin huomas jo Suomen kohdalla lentokoneessa. Tää on niin Suomi. Kylymä ja tyhjä maa. Lento meni hyvin, tuskin pelotti kunnolla missään kohdassa. Aika meni tosi nopeesti leffoja katsellessa. Nyt kuitenkin vaan tulin ilmottaan, että oon tullut takaisin ja kello on aika paljon, joten teen tossa ens viikolla sitten Kreeta-postauksen kun on aikaa kunnolla. Tai sitten se tapahtuu vasta sitä seuraavalla viikolla, koska sillon on syysloma. Luvassa on siis juttuja mitä hommailin matkan aikana ja kuveja sieltä! Kuitenkin ens viikko on aika kiireinen, joten voi olla, että joudutte oottelemaan. 
Sit on pakko laittaa tähän vielä tämmönen, koska lukiessani Kredun blogia huomasin tämmösen ihan kivan jutskun. Ja mieleni teki tehdä se! 

Day One: Ten things you want to say to ten different people right now.
1. Sä olet mun elämäni ykkönen, en tiedä miten tuun pärjäämään täällä ilman sua. Toi sana ykkönen kertoo niin paljon mitä sä mulle merkitset.
2. Voi tyttö, yläasteella kun me tutustuttiin, mä niiiiiiiin pidin susta HETI, toivon, että me ollaan kavereita aina ja pysytään yhteyksissä. Oon varma, että susta tulee vielä jotakin suurta, meinaan sulla on aivan mahtava luonne ja omistat täydellisen ulkonäön. Ja tiedän, että susta on ihan mihin vaan!
3. Hmh, täytyy myöntää, että mulla tosiaan on sua välillä ikävä, koska oot niin lutunen. Tosin on myös myönnettävä se seikka, että oot välillä aika itserakas ja aattelet, että kaikki pyörii vaan sun ympärilläs. Haluut paljon huomioo ja oot ärsyttävä :'D Sanot, että sullakin on ikävä, mutta silti et tee mitään sen eteen. Mut mä tykkään susta. Don't worry.
4. HAAAH, susta on tullut mun parahin ystävä vaikka en edes muista millon ja miten me tutustuttiin, mut etpähän muista sinäkään. Oot parhaus. Enkä malttais odottaa, että nähdään pitkästä aikaa taas!
5. SUA mulla on niin ikävä! Mun päässä ei meiän tapaamisen jälkeen oo liikkunu mitään muuta kun sinä. Enkä tosiaan tiedä itsekään, että miten sä sen oot saanut aikaan. Yleensä mun ajatukset harhailee pahasti ja en jaksa keskittyä yhteen samaan asiaan pitkää aikaa, mutta mitäääääääh ihmettä. Mä en enään halua ajatellakaan mitään muuta kun sua. Sun takia mun pää on välillä niin sekasin, tunnen pahaa oloa, oon huolissani, silti oon samaan aikaan niin onnellinen.
6. Susta on tullut niin joku muu ihminen kun se kehen mä tutustuin. Välillä on ihan jees muistella meiän aikoja, mutta nykyään joudun usein tunteen sun takia myötähäpeää.
7. Ihhihi poitsu, mä aloin tykkään susta jo ykkösluokalla ja kolmosella kun lähit poijjes meiän luokalta, mä olin niiiiiiiiin surullinen. Muistan aina sen kun äiti imuroi eteisessä ja nyyhkytin sun perään omassa huoneessa. Pelattiin teillä aina tekkeniä ja tietty mä voitin. Leikittiin piilosta ja sauna oli paras piilopaikka. Sulle voi kertoo huoletta mitä vaan ja sä ymmärrät. Voitaisiin vaikkapa nähdä joku päivä pitkästä aikaa :c
8. Me ollaan tunnettu iät ja ajat ja aina oot jotenkin osa mun elämää. Oon aina tykännyt susta ja suorastaan ollut kateellinen sulle. Ainakin sille, että oot niin älyttömän kaunis. Ja ihana. Nykyään mun pitää olla varuillaan ja pelätä. Mua saattaa ärsyttää sun näkeminen ja pelkästään sun nimi saa mut ärsyyntyyn.
9. AH, sä olet aivan mahtava persoona. Ihailen sun rohkeuttas ja sitä, että oot aina niin ilonen vaikka oliskin huono päivä.
10. Ja viimeseks sinä, oot ihana ja me ollaan tunnettu jo pitkän aikaa. On ollu hyviä ja huonoja hetkiä, mutta välillä tuntuu, että voisin jopa sanoa, että osa musta rakastaa sua. Mutta sun pitää opetella käyttäytymään ja ajatella muitakin ihmisiä. 
 
Nyt meikä menee unille, kalinihta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti