tiistai 23. marraskuuta 2010

HARRYharryharry!

Kalimera. Oliko edes raivoisa aamu. Olin laitellu 05:30 kellon soimaan ja meinasin lähtee kouluun kunnes muistin, että kappas, vapaapäivä. No onnex sain melko nopiaa unen päästä kiinni uudelleen. Äsken kun otin leivät pois paahtimesta niin poltin mun sorrrrrmen asdfghjklöä. SATTUU. Asiasta kolmanteen, voitin eilen liput Jackassin 3D-elokuvaan Helzinkiin. Se on hassuu, että sillon voittaa kun sitä vähiten odottaa. Olin meinaan osallistunu siihen kisaan ihan tylsyyttäni vaaaaaaaan enkä yhtään ajatellut arpaonnen suosivan meikäläistä. Kai sitä täytyy Hilben kanssa lähtee katteleen se zitte keksiviikkona. Ööö eli huomena wtf, no sehän tulikin nopeeta. Nyt mun tekis mieli katella kaikki Harrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Potteriiiiiiiit. Mut nyt ei ole aikaa. MORO. 

Ps. Päivän olo, oikeestaan olo forever: vittu minä en jaksa ja oon säälittävä + iso huokaus ja bloody burned finger............................................. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti