lauantai 20. marraskuuta 2010

"Tee se nenään", "EIKÄ musta tulee vit*n ruma"!!!

Tää ilta mun piti viettää vaihteeks yksin telkkaria katellen, mut Apsi, Lällä ja Mikko vaan änkes meille. No joo, oikeestaan se oli paljosti parempi kun olla yksin. Toni ja Ellikin kävi meitä moikkailemassa pihalla. Sillon vaan lumipallot lenteli ja joku mummeli alko huutelee! Shut upppppppppppp old ass. NNNNOH, sit meinas pää räjähtää, ku Apsi leikki parturia ja käytti Mikon kanssa mun lakan. Oooooolmoust kokonaan >:/// angryface. SI nojaaaa onnex Lällä istu kiltisti sohvalla ja kuunteli Musee. Naurettiin myös ylipaljon miesten nahkastringeille ja sen sellaisille. Käykää öögaamaas Nahkafani-73 irc-galtsust!!!!!!!!!!!1 iha must. HEHE. Myös pahin naurukohtaus tuli sillon kun Apsimus oli jättänyt tyhymänä naamakirjansa auki, ni mie laitoin statukseen "olen homo", ni hetken päästä puhelin soi ja Apsin iskä soittaaaaaa! Ei kuulunu mitä se sano, mut sitten Aleksi vastaa "EI iskä, mä en ole homo!!!!!". KRAHAAAHAHAHAHAHA. Eiiiii vitalis. Menin ihan paniikkiin ja hirnuin ku viimestä päevää. Se viel joutu monesti toteaan isälleen ettei ole homo vaan Saija sen oli kirijottanu. Huuuuupsiiiis. Se siitä oliskin vielä puuttunu, että Lällänkin porukat olis soitellu perään, koska senkin seinällä komeilee teksti "Minäkin olen homo". ::::::::::)))))) hihi. Äsken sain poijjaaaat ulos ja nyt aijjon mennä untenmaille.
sydämellä Vekara Tonttu 
JAHAS Apsi jako rakkautta........................
Mjaa täs mösjööMIKKO laittaa hiukseja
Moi oon LÄLLÄ ja istun koneella ps muse on livenä paljosti parempi
Viisaat päät lyöty yhteen + meikä taas nukkumaZa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti