torstai 18. marraskuuta 2010

Say goodbye to Hollywood

Iik, huomenna on jo perjantai ja päivät tuntuu vaan lipuvan ohi nopeaa! Mikä on parempi kuin hyvä. Tänään on Juulin syntymäpäivä ja se vaan sai mut haluaan enemmän, että olis jo mun synttärit. Vaikka tähän asti oon oottanut niitä ihan rauhallisesti ja yrittänyt olla miettimättä niitä, koska nyt tää olo...........hmmmm tää on niin pyllystä, koska haluaa, että jo huomenna olis synttärit mut silti niihin on vielä aikaa vaikka kuinka paljon. Ja yks parahin syy siihen, että haluun äkkiä mun syntymäpäivän on: HALUUN LEIPOA KAKUN!!!1 Semmotteen vaaleenpunasella kuorrutteella vai mikä lie. Haha, ikinä ole kakkua leiponutkaan, eiköhän nyt liene aika. :::::) hihzzzzzz. Ja sit jos ei muuten kannata täyttää 18, ni ainakin sen takia, että pääsee kattoon YÖLINTUA, siis SIMO SILMUA äitin kaa JEE! Tokihan pääsisin jo nyttenkin, mutta sitten pääsee kaikkiin hupaisiin paikkoihin.  

Mjoo, no sit TÄNÄÄ, joku hölmö lapsi seuras mua koulun jälkeen ja alkoi uhkaileen lumipallon kanssa? Mua oikeesti vähän pelotti ja HÄVETTI, koska ihmiset vaan katto, että mitä tapahtuu. Pyysin sitä rauhottumaan, niin se sano "Ei voi rauhottua, kohta on joulu"! Sit se pinko mun kohdalle ja alko jottttttai irwistelemään ja sillon nätisti totesin hänelle, että se vähän häiritsee mua nyt et ole kiltti ja lopeta. Niin sillon lensi lumipallo selkään ja kuulu vaan "mutimutimuti OK en enään häiritse, tontut tarkkailee". Senkin pimahtaneet joulumieliset lapset. Sen jälkeen kuulin, että joku pikkupoika olikin näyttänyt bussille paljasta bersettä. Enkä yhtään ihmettele jos se oli samainen kakara!  

Mut nyt salkkareiden pariin, ei, en ole riippuvainen. 
SO LONG!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti