perjantai 26. marraskuuta 2010

Sitten, kuunnelkaa Bruno Mars - Somewhere in Brooklyn, ihana

MOIIIIIIIIIIIIIIIII. Ekax, voiko joku kertoo miten joku on pystynyt valloittamaan mun mieleni ihan oikeesti KOKONAAN. Joka hetki vaan huomaan ajattelevani aina ja aina vaan SUA. 

Koulussa oli tänään maailman mehevinnnnpiä mandariineja NAM. Ja koko päevän poistettiin maalia nitrolla ovenkarmeista. Ja meikä kävi tekemässä tulityökorttikokeen, so see you in uusinnoissa perkele. Loppupäivä olikin sitten niin levotonta, niin levotonta että. Namivariksii oltiin eli namiroistoja eli varkaita. Ja "ilmakiekkoo huulirasvalla"- on meidän uusi harrastusmuoto kaffitauoilla. Enkä ymmärrä sitten yhtään miksei meijjän yks ope voi ikinä heittää mua kotio sen kakspaikkasella autolla. Vaikka kuinka aina kysyn nii EI. Tai siis ainahan se sanoo "Joojoo tottakai", mut ilmeestä näkee, että = not. JOO ja sit pakko avautua. Vihaan, ok, en ehkä vihaa mut en ainakaan todellakaan pidä ihmisistä, jotka puhuessaan vaan huutaa ja niillä on tarve olla kokoaika äänessä. Niin ärsyttävää aamulla, kun oot unisena jossai koulussa ja joku kailottaa viereisessä pöydässä niin isoon ääneen turhuuksia. OLISI HILIJAA sanon minä, rauhanrakastaja.  

Mulla oli kyllä jotain muutakin asiaa. Mutta taas se unohtuili. Voin kyllä kertoo, että inhoon Sirun leivänpaahdinta. Joka aamu paahdellessani leipää, ne vaan jää sinne liian alas et pitää polttaa näpit noukkiessaan niitä ylös. Ja TÄNÄÄ, mitä ihmettä, ne sit tippu semmosen pidikkeen alle. Hyvää huomenta mulle kuka muutenkin on niin aamuihana. Piti venailla, että paahdin jäähty ja sit alko semmonen operaatio kun revin niitä pois sieltä. Taitaa jäädä nyt leivänpaahtelu ja alan syömään vaan, en mitään. Sataanananan. 

Ps. Haluun bootsit eli puutsit.

2 kommenttia:

  1. Ekax, voiko joku kertoo miten joku on pystynyt valloittamaan mun mieleni ihan oikeesti KOKONAAN. Joka hetki vaan huomaan ajattelevani aina ja aina vaan SUA. oisit kuule nähny mun unen <3

    VastaaPoista
  2. ^:DDDDDDD mitä vittuaa hahahaha

    VastaaPoista