sunnuntai 28. marraskuuta 2010

Sua mä haluaisin lyödä, enkä edes pidä Kaija Koosta

Mua sattuu mahaan niin paljon, koska nyt iski ressiVITUNPAHA, eli kohta sairastellaan jotai vatsahaavajuttuja. Eivaan, en aio alkaa masenteleen. Pakko pysyä lujana. Oksettaa hulluna, koska no mä ihan oikeasti vihaan Kaija Koota ja perjantaina Niko soitti sen yhtä biisua ja nyt oon kuunnellu sitä ihan innoissani. Hyi. Ja tänään iskä huijjas mut ekan kerran motarille ja olin suorastaan kauhuissani. Mut loppujenlopux se oli ihan iisipiisi juttunen. Sit vetelin toririnksaa ja meinasin kolhia autoja mut whåtever. 

Beerjantaina Jani ja Niko nouti mut ja Juulin kyytiinsä ja hetki ajeltii ynpäriinsä ja siirryttiin lopulta Pursuun ilman Niksua. Sielä se kinkku paisteloi uunissa, mut ei TAASKAAN saatu sitä kun ehdittiin lähtee meneen ennen kun se valmistu. ===(((( saaaaaaad. Mut subaru oli kova sana. 

Eilen vedeltiin ihan sairaalla kiireellä. Herättiin just ennen 12 ja suurinpiirtein heti piti painella ostaan äitille synttärikorttia. Njooo sit kello oli jo kaks suihkun jälkeen popsin pitsaa naamariin ja äiti tuli skypetteleen Sirun kanssa. Olin just tasan puoli 4 valmis ja sillon Julpero ja sen äityli olikin odottelemassa mua pihalla. Pinjan noutamisen jälkeen haettiin Aliisa kaubasta ja ostettiin palijo ruakaa. HEH ja nähtii maailmanvallotajapoika keskellä ei mitään. Nii tosiaan oltiin matkalla Juulin mökille. Mikäs siinä, hyvää seuraa ja hauskaa oli. Pelailtiin vähän aliazzzta ja olin Aliisan pari ni vietiin kaikkia ihan satanolla! "Simo Silmu laulaa tässä......" "ANTTI TUISKU!" "OIKEIIIIN!!". Ei huijailtu ei. Sit kaikki vaan alko luovuttaan kun päästiin niin paljon aina etiäpäi. Juuli väitti et naapurimökissä olis venäläisiä, ni hiippailtiin niitten pihaan Allukan kanssa mut sitten joku osotteli jotai valoo ja joku ukkeli vaan ilmesty ikkunaan, lähettiin karkuun aika äkäseen. Mut aamulla kuultiin, että ihan perus suomalaisia pikkujoulunviettäjiä sielä vain oli. Hmh. Ja miks makuupussissa on niin ahdistavaa nukkua, ei saa jalkojen väliin peittoo laisinkaan ja sielä on puoliahdasta. Olin siitä aivan raiwona aamulla. Yöllä vaan heräilin ja puolen tunnin ajan mietin et onko mökki liekeissä kun kuulosti siltä. Mutta sitten viisaat aivoni oivalsivat, että se on ilimastointi.  

Oli sitten kertakaikkiaan hupaisa viikonloppu. Hih. 

Mut pakko sanoa, on paha olla.   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti