torstai 6. tammikuuta 2011

Mä lähdin siks sun perään, koska sä oot mun silmäterä

Hehz jaa loppiaine ja vapaapäevä.... aika turha. Mulla on nyt sellanen olo, että haluun äkkiä kouluun maalaan seinät? Miksi? Mä vihaan sitä hommaa hyi. Ja eilenn lähdin 4h etuajassa koulusta kampaajalle. Muutosta ei kauheesti tapahtunut. Paitsi mun hiuxista leikattiin n.5cm ja meikäpoika itkeä tirautti pari kyyneltä siitä pahasta. Ja tuksusta värjättiin vähän kylmemmän vaalee ku entinen näytti suorastaan keltaiselta mun silmällä. Illalla Jalmari ja Henkari haki mut kyytiin ja pyörittiin, pyörittiin ja pyörittiin, kunnes mentiin vähän heittään PERÄÄ(mie heitin omaa perää). No ei mulla muuta.......paitsi eiku HEI, uudenvuodenlupaus pidetty: poistin kuvat galleriasta. ABLOOOOODEJA kiitus. 
Lepää rauhassa, saiGu. 


Heeeeei sit viikonloppuna on ihan PAKKO , p a k k o, mennä kattoon HARRIIIII POTTERI!!!11 Ja loppuun, jaa EI SITTENKÄ MITIIH, koska tätä oloo on vaikee sanoin kuvailla, mutta mahtavaamazing jne. on aika lähellä mut ei kuitenkaan tarpeeks lähellä! ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti