sunnuntai 13. helmikuuta 2011

Onko hyvä tapa elää se, et viidesti viikossa vituttaa heti kun herää?

NII onko?.............. Tänään mulla alkaa semmonen rääkkijakso koulussa, että voisin rä-jäh-tää. Mites se nyt oli ma-to 8-16, pe 8-12(ohlalaa) HYI. Perjantaisin siis toivon, että sunnuntain jälkeen elämä jatkuiskin ens perjantaina. Tai no, koulu, ei sitä voi elämäksi sanoa. Mulla soi nyt pahasti päässä 'täällä pohjantähden alla, korkeimmalla kukkullalla........', pikoooooos eilen Idolsissa (ei voinut jättää näkemättä) laulo semmonen söpö LASSI. ahihi. Ja eilen myöskin, meillä oli harjotuspeli Janakkalanfakingpalloa vastaan. Mitä siinä nyt turpaan otettiin semmoiset 2-0, mutta wadevör. Tein vallanmainioita vahinkotorjuntoja !!!1 ( GO ME!!! wuhuu) Voi veljet, kello on jo palio, täytyy kiirehtiä. HEIPA! ja toivottakaa mulle onnee....(koulua varten, sitä tarvitaan niin isosti). Ps Mä oon niin onneissani eli onnellllline ja voisin ehkäpä haluta pois täältä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti