maanantai 21. helmikuuta 2011

Diiididididiidii miksei vihellystä voi kirjottaa?

HYI meijjän koulukuvat saapuivat postilaatikkooni tänään. Ekaks mielipide oli "hyi helevethi oxu", mut sitten kun tarkemmin ajattelin ni EI KIINNOSTA, eihän ne koskaan onnistu joten mitä mä olin oikein odottanut? Tänään on ollut aika hyvä päivä! Koulussa on ollu ihan sairraan ihania ihmisiä, vaikka tuskin kenellekkään edes juttelin. Tosin mua ahdisti kun Jarkon silmäpari tuijotti selän takana kun kittailin seinää. Ja musta oli mukavaa päteä kun pojat teki sähköhommia, "HAAHAAA ei noin"! Ja mulla oli mahtavat selitykset kaikelle mitä ei saa tehdä ja miten pitää tehdä. Aliisa hylkäs mut jo kahden jälkeen mut hyvin se loppupäivä meni vähän seinää hioen ja Marrun kanssa joristen. Puali neljän aikoihin ope oli hiilenä ku joku kaliju miäs mersullansa seiso sen tiellä, se oli mun merkki häipyä koulusta sillä luultavastikin ISKÄ oli saapunut. Nyt mä istun himasha ja mietin mitä tekisin! 
Viikonloppuna ei sitten tapahtunut mitään kummallisuuksia. Olin Sirulla yötä ja tehtiin lauvvantaina vähän sänpylöitä. Kumpikaan ei ennen semmosia ollut tehnyt ja sen näkösiä olikin. Mut ihan hyvejä oli NAM. Eilen juhlin vähän iskän synttäreitä ja lintsasin harkoista. Sillä musta tuntuu, että kohtapualiin loppuu mun jalkapallon pelaaminen :---(. Minne katosi innostus ja kiinnostus? Ja nyt pliis menispä tää viikko nopeesti, koska oon loman tarpeessa, huah! Ja tiätty........Jalmarille pikaisia paranemisia!   
Nyt jatkan musiikin kuuntelua ja olemista. 


Ps.  minä  yxi salajannu 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti