tiistai 1. maaliskuuta 2011

Joo se on kippee again

Eilinen aamu oli aika huikee. Heräsin siihen kun mun kurkku oli mahtavasti turvonnut ja en tosiaan saanut mitään nielastua. Siinä sitten yritin iskälle soitella, mutta eipä vastannut. Väkisinkin tuli tippaa linssiin ja olin hermona, koska mua ei ole varmaan ikinä särkenyt niin paljon. No ukki sitten pääsi heitteleen mut lääkäriin ja sielä todettiin, että mun kurkku on vaan tulehtunu ja kauhisteltiin kuinka paljon se on turvonnu. Toki sitten kuumekin alkoi tekeen taas nousuaan ja olin pas-ka-na. Oli tosi mahtavaa yrittää syödä jotain, kun kaikki tuntui vaan repivän mun kurkkua ja taju meinas lähtee. Jo pelkästään jotkut päänasennot tekee mut hulluks, koska korviin ja kurkkuun koskee NIIN PALJON. Mutta eilinen ei ollut mitään verrattuna tähän aamuun. Kurkku oli turvonnut vaan lisää, eikä suu aukee helpolla. Korvakin tuossa tuntuisi kohtapuoliin räjähtävän. Mä en pysty muuta tekemään kun itkemään, säätänä. Koko naama ja kaulakin on turvonnu! Jos tästä joskus tervehdyn niin en enään ikinä lähde vähissä vaatteissa ulos pakkasella ja plaaplaa. YHYYYYY pelastakaa minut. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti