lauantai 26. helmikuuta 2011

JEE! palio pusuja


MOIKA! Älyttömästi HURRAAhuutoja hiihtoloman kunniaksi. Tätä onkin odotettu. 
Ai miten mulla muuten menee? No, hyvin. Paremmin kun hyvin. Paitsi ainoo mikä pilaa tän on mun lähestyvä hammaslääkäriaika. Iik. Loman jälkeen tiistaina se koittaa. Täytyy vaan miättiä sielä, että reilu viikko niin oon vanha matami. Koska tosiaan sillon on sitten meikäläisen syntymäpäivä(tiedoksi niille surkeille jotka eivät sitä tienneet). Se todella kummastuttaa minua, sillä sisältäpäin tunnun olevan kyllä vielä 10-vuotiaan tasolla. Enkä tahdo vanheta. Tai jos nyt tuon 18 ikävuoden saavuttais ensin ja sitten lakkais vanheneminen? Mutta sais nyt aika mennä pikavauhtia kohti kesää. Sit oon iloisenpi. OKEI joojoo nytkin mulla jo on maailman onnellisin olo, mutta kesä olis plussaa! Nyt meen pois koneelta ja OLEN. 


........ mä en ole surullinen! mun naama on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti