tiistai 26. huhtikuuta 2011

Kesäinen ilma lämmin, olut kylymä, RANKKA VIIKKO

Ekaks pakko sanoo OI, musta on ihanaa kun yks kehveli jaksaa joka aamu pedata pedin ennen kun lähtee töihin, kiitti!!1 Ja sitten ANTEEKSI teille, mulla on ollu kovat kiirukset niin en oo kerinny paljoo koneella oleileen. Esim oon työssäoppimassa ja päivät on (mulle) ihan liian pitkiä ja uuvuttaa nopeesti. Ja sielä on paskaa............... Haluun poishhhh niin palijo et itkettää =(((((( Sitte mun ajasta suuren osan vie remppaaminen. Tosiaan vähän maalaillaan vuokrakämppää keskustasta, mutta tarkkasijainti jääköön kaikille arvoitukseksi. Eli tässä on PAL-JON kaikennäköistä uutta juttuu. Elämä on kuitenkin mahtavaa, jos nyt tota työssäoppimista ei lasketa. Kolome viikkoo ja hengaan epsaniassa murun kaa, kädessä tosi iso lasi limukkaa! UUJEE. Mut nyt käväsen suihkelissa, puen ja lähetää maaliostoxille!  MOIKA ja voikaa hyvi <3 ! Palailen ku arki rauhottuuööööäääääIIH. Ps. sit joku kiva voi hankkia mulle kunnon töitä ni saan rahnuu tatskaan ja vuakraan. kiitti jo ny. ja hei aurinko on kiva, joku voi tulla pumppaan pyörän kumit morjonsssssszzzzxcvbnm.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti