maanantai 6. kesäkuuta 2011

Mä pysähdyin tähän, painoin silmäni umpeen

HAA! Arvatkaa kuka on tullut takas elävien kirjoihin?- MINÄ!!!!!1 Missasin "varmasti todella järisyttävän mahtavan" koulujenlopun ja raappanan keikan, joten hengailin vaan kipeenä kotona, mut onneks miäheni piti seuraa! 
Tosiaan olin keksiviikosta asti reilun 39 asteen kuumeessa ja se oli mu-ka-vaa. Eli ei niin mukavaa. Parit itkut tuli itkettyä kun luulin tekeväni kuolemaa. Yök. Ja pyörryin elämäni ensimmäisen pyörtymisen keskellä yötä!!1
Jos sitä nyt vähän lomailis ja painuis sitten tekeen äitille remppaa ja sen jälkeen valitettavasti siivoushommiin(niistähän minä pidän). Hei otin muuten kuvaa mun uusista kivoista popoista, mitkä ostin Espanjasta ja sain vihdoin kämpän siistittyä suht puhtaaks ja järjestykseen. En haluu nähdä mitään merkkejä mun kipuilusta pitkään aikaan. Nyt palkitsen itseni suihkulla. MOI ja kivaa päivää :)))


Ps. TERKKUI PAAVOPERHEELTÄ!!!!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti