keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

UUUUUu diana

Huomenta. Laiska kesälomalainen täältä kirjoittaa. Ihanaa olla terve. 

- pölyjen pyyhkiminen, done 
- imurointi, done 
-lattiat märällä, done 
- tiskit koneeseen, done
- pyykit koneeseen, done 
- tiskit kaappiin, done  
- pyykit narulle, done 
- hyvän musiikin kuuntelua, done  

Ah. 


Perjantaina alkaa remppaaminen äiskän uudessa kodissa, en malta odottaa(buu). 
Ja kesän siivoustyötkin alkaa jo tässä kuussa vaikka sovittiin vasta enskuussa....huoh. 

Olisin maailman onnellisin nyt, jos saisin mun vanhan puhelimen vithusaatana jo takasin ja sitten vielä uuden puhelimen siihen ohelle. Pahoittelen kiukunpurkausta kesken lauseen. Mutta tosiaan mun puhelin on taas jossain hevonpyllyssä(ei mitään hajua missä), ja tietty rikkinäisenä. HEH ja eniten vituttaa SE, että mun pitää maksaa melkein 40 eurroo siitä, että saan sen takasin.............rikkinäisenä. En maksa siitä mitään jos ei kohta ala kuuluun jotain. Tosiaan, sen korjaus olis maksanu 176 euroo. Mitä ryöstöä :(((((((((((( Eikun uutta puhelinta etsimään, mutta mistä rahaa? pöhhhhh. 
Vielä onnellisemmaks mut tekis se, että joku ostais kunnon netin mulle. Tää lainamokkula on ihan reijjästä, toimii hyvänä päivänä minuutin kerralla, huonona ei sitäkään. 


Mutta koska tää pätkii taas, en halua että mun pää räjähtää, joten lähden suihkuun ja valmistaudun tyttöjen piknikkiin! JAHUU. 


kuulemiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti