lauantai 27. elokuuta 2011

hei tänään on lauantai

Saatte kiittää itse facebookkia siitä, että kirjoittelen pitkästä aikaa. Se perhana ei voi sitten IKINÄ toimia. Tai siis tuntuu se kaikilla muilla toimivan, mutta minulla........ei. 
Tosiaan koulu on lähtenyt käyntiin(uumama vika vuosi) ja työssäoppimisella aloitettiinkin. Vielä olis semmoiset hurjat viisi viikkoa jäljellä ja mua vituttaa, haluan takas koulun tiloihin. 
Tänäänpä olin kattelemassa Jermun futispelejä pullerilla ja tuli suurehko hinku takas pelaamaan, mutta jos ei kuitenkaan. 
Maanantaina olis sitten kampaajan vuoro värjäillä mun hiukseja, raitoja siis! samaan tapaan kuin toissa kesänä. Toivottavasti niistä tulee yhtä kivat, koska muuten buhuu. Laitan vähän kuvaa muistin virkistämiseksi. 
Nyt tässä nautiskelen kultalonkeroa ja ajaudun kovaa vauhtia kohti vessaa meikkailemaan. Sillä tänään olisi mielessä Suistoa ja kivoja kavereita. Jomppe jo ehtikin hylätä mut ja lähteä lauantain viettoon. Tosiaan nyt musiikki täpölle ja valmistautumaan! Pitäkää ihmiset mukavaa :)) palaillaan maanantain jälkeen, moido!  
 oho, loppuun pari kuvaa mun upouusista kengistä ja pöwwöstä jonka siukku osti minulle! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti