keskiviikko 31. elokuuta 2011

Päivä 1: kuva lävistyksestä jonka voisit ottaa


Ps. Mä tässä vaan, kotona yksin. Pelottaa :-----( enkä uskalla mennä nukkumaan, hmh. 
Uudet hiukset sain maanantaina, mikä on siis mahtavaa. Tosin tänään vasta huomasin kuinka lyhyeksi kampaaja mun hiukset todellisuudessa saksikaan, itkeä tahdon. Hyvä puoli siinä on joo se, että ne hirveet hamppuhapsulatvat on poissa. 
Täytyy nyt kertoo, kuinka ihanaa aamulla on huomata, että on ajoissa jossain sovitussa paikassa. Joka aamu tiedän sen siitä, kun ensin mua vastaan ajaa vanhempi mies isoilla silmälaseilla ja vielä isommilla apupyörillä(sadepäivinä kaikenlisäksi pukeutunut kirkkaanpunaiseen sadetakkiin) ja sen jälkeen mun takaa polkasee hurjaa vauhtia joona.......... 
Mutta mä niin vihaan koulu/työmatkaa liikennevalojen takia. En koskaan osaa ajoittaa mun kävelyä niin ettei tarvitse pysähtyä punasiin!!!!1 ja se on superduperkamaluutta kun kelaat, että jeshhhh mie kerkeen kyllä ja kovennat vauhtia just viime metreillä ennen suojatietä ja sit näkyyki PUNANEUKKELI ja se kiito tyssää siihen. boooring.... Viime viikolla kävi vielä niin mahtavasti, että kun pysähdyin punasiin ja kaivoin puhelimen esiin niin se lipsahtaa kätösistä suoraan tielle ja oooolmoust auton alle. Voisin väittää, että vihaan liikennettä. Yritän tässä kovasti keksiä jotakin jutustelun aihetta ja tekemistä ettei tarvitse mennä vielä nukkumaan (tule jo joonas!!!!!!!!!!) nyt mun on kuitenkin pakko mennä vetää yäkkärit päälle ja toivoo miäheni pikaista kotiin palaamista. kuulemiin! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti