perjantai 9. syyskuuta 2011

haaa ihanaa!

Morjons! :-------) Tänään otettiin pikku varaslähtö viikonloppuun eli päästiin jo aikaisemmin töistä. Se tarkoittaa sitä, että oon ehtinyt tehdä vaikka mitä. Ensimmäisenä kävin testaamassa mun uudet lenkkarit, tosin hillitysti kävellen, koska noilla on vaikee liikkua ja käveleminen näyttää tyhmältä :D. Teki mieli kovasti juosta, mutta jostain syystä en sallinut sitä itselleni. Lenkin jälkeen kipitin vaihtamaan kledjut ja lähdin tsygällä kohti kauppaa! Koska mieleni teki mandariineja ja viinirypäleitä, uu. Nyt on jopa imuroitukin, vaikka piti jättää se homma poikaystävälle......... 
Nyt voin vaan fiilistellä viikonloppua ja sitä, että huomenna saa nukkua pitkään, mitä mahtavuutta. Ja onneks on enään 3 viikkoa työssäoppimista jäljellä, koska vithu....ei sielä jaksa olla. 4 viikkoa on mennyt siihen, että ollaan vaan poisteltu maalia ikkunoista ja ovista ja tietty niiden hiomiseen, mikä on tuskaisaa (\,,/). Kelatkaa sitä pölyn määrää silmissä,nenässä ja suussa! m'mm. 
Asiasta toiseen, mun piti eilen ostaa mahtavuuskengät, mutta järki vei voiton. Ostin kengät jotka sopii melkeinpä joka tilanteeseen, mutta voin kertoo, mä aijjon vielä hakea ne toisetkin kenkulit!!!!1 Mun on pakko tai en saa mielenrauhaa ikinä. Nyt kuitenkin siirryn surffailemaan muille sivuille! hyvää viikonloppua vain, kuomat. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti