sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Sunnuntaita

Tässähän mie, ruokapöydässä siemailen rauhassa aamukahvia ja surffailen netissä! Perus sunnuntai. Hieman surettaa, kun oon jo pitkään haaveillut sellaisesta ylihyvästä kaverista kenen kanssa olisi älyttömän hauskaa ja vois olla ihan rennosti. Sille vois soittaa vaikka minuutin välein vaikka ei oliskaan mitään ihmeellistä asiaa. Öööö, sellaista kutsutaan vissiin parhaaks kaveriks, mut sellasta on vaikee nykypäivinä löytää. Ala-asteella oli niin mahtavuutta kun oli miljoona hyvää kaverii, että ei haitannu jos yks ei voinu olla ku sit oli kuitenki niin paljon muita kelle soittaa. Nykyään mulla ei oo yhtään sellasta kaveria. Tai onhan mulla muutama hyvä, mutta en mä niille kehtaa soittaa tosta noin vaan ilman sen kummempia juttuja. Eikä kenelläkään oo enään oikein aikaa.  
Mutta niin, sitten viimeyönä näin unta, että mun luokalle tuli uusi poika nimeltä tititititititii.....SEBASTIAN. Elikkä tietty BB-Sebastian. Meistä tuli mahtihyvät kaverit ja se oli huippua, mutta sitten mä heräsin. (Enkä siis ole katsonut liikaa beebeetä , enkä myöskään fanita Sebastiania, siis en.........) Wäääähhääää :------( 
Tähän juttuun vielä, HOI MUN KAVERIT, jos luette tämän, niin mua saa pyytää hengailemaan AINA. Koska itse olen niin nöösi etten salli itseni änkeytyä muiden seuraan........ 


Mutta se siitä asiasta. Eilen iskä soitti ja pyysi kyytiä linkkupyskälle, koska se näemmä oli lähdössä vaimonsa kanssa kohti lentokenttää, mikä on ihan helllllllvetin epäreilua. Ja voitte vain kuvitella sitä kiukkua ja haikeaa mieltä kun ne hyppää kyytiin matkalaukkuineen ja fiilistelee matkaa. Niinkun olette ehkä lukeneet lähipäivinä kirjoittamani postauksen, jossa olen harmitellut kun kaikki lähtee ulkomaille ja minä en. Ja nyt sitten vielä iskäkin lähti, äkkilähdöllä. Niiiiiiin epistä! Ja vielä Kreetalle, mikä on meikäläisen ehdoton suosikki. Ei se mitään, elelen nyt siinä toivossa, että joku lähtis pian uudestaan sinne ja ottaisi minutki mukaan. 


Eilen palailtiin murpan kanssa mökiltä takaisin kaupunkielämään. Siellä oli niin mukavaa ja rauhallista. Syätiin hyvin ja saunottiin! Tosin epäröin ensin hieman, koska siellä ei ollut sähköä. Mutta hyvinhän se meni! Mitä nyt yöllä heräilin vähän väliä ja kokeilin oliko Jomppe vielä vieressä........  Hyviä kuvia sieltä ei sitten olekkaan, kiitos kamerani.
 
 
 
 

Ps. Hilma, pidä itsesi miehenä Intiassa ja ilmoittele itsestäs, tulee hirmusempi ikävä =(

2 kommenttia:

  1. hei dorka, mulle saa soitella aina! mäki tykkään puhua puhelimessa turhuuksia, varsinkin ku asuu yksin ja ei voi puhua kellekkää (PAITTI ITELLE!!) ja pidän itteni miehenä, tuun vielä miehenpänä takas! ikävä tulee, mut nähään sitte ku tuun <3

    VastaaPoista
  2. hölömö soittele vaan mulle! mullei oo ikinä money tehä mitään kivaa mut silti saa soitella ja kysellä!!
    :------)

    VastaaPoista