lauantai 5. marraskuuta 2011

8 things

Säännöt ovat seuraavanlaiset:
- kiittää tunnustuksen antajaa
- antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle: KaisuEmiliaSiruSofiaKataViivi, tuon enempää en jaksa haastella.

- ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta
-kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään:  

Okei ekaks sanon sen, että voisin kertoa tähän vaikka mitä itestäni, mut kun nyt vaan 8 pitää sanoa, niin nää on sit jotain semmosia mitä oon lähiaikoina huomannut enemmän ja enemmän tai sillein, ymmärrätte varmaankin. 

1. Mä rakastan kotona olemista ylipaljosti, se on niin ihanaa. Se tarkoittaa samalla siis sitä, että pelkkä oleminen on niin parasta. Sohvalla löhöäminen, koneella oleilu, syöminen(välillä) ja kaikki kotiin liittyvä on niin huippua.

2. Taistelen ruokaa vastaan jokaikinen päivä ja se on suorastaan rasittavaa! Aattelen, että en syö mitään epäterveellistä, mut sitkun semmosta on niin mietin, että noh kai mä tän kerran jos tää on sit vika kerta ja sitä jatkuu aina. Eli en onnistu vaikka yritän syödä hyvin ja unohtaa herkut. 

3. Opiskelen maalariksi, mikä on ihan väärä ala mulle. Kaikilta osin. Mulla menee hermot heti kun kosken edes pensseliin tai johonkin maalaukseen liittyvään. Sen lisäksi en tuu kestämään tota alaa terveydellisistäkään syistä. Mutta onneks on jo 3 vuosi menossa, aijjon kestää sen loppuun niinkuin MIES. 

4. Oon ihan superlaiska ja mulla on ikävä mun kavereita. Mun laiskuus on mokoma este siihen että en nää mun kavereita niin usein kun pitäs. En saa koskaan aikaseks pyytää ketään minnekkään ja sit vaan ei jaksa keksiä tekemistä. Vaikka ei aina tarviskaan olla mitään tekemistä! Mutta tyhmä kun olen niin ajattelen, että jos ei ole tekemistä keksitty valmiiks niin sit mun kaiffarit aattelee, että BOORING :(. 

5. Matkailu on mahtavaa. Ja varmastikkin mun suurin unelma on muuttaa ulkomaille. Mut se ei tarkota sitä, että Suomi olis buu ja se pitäis unohtaa, ei todellakaan. Mun paikka vaan on jossakin lämpimässä. 

6. Nyt kun rakkaudesta ja unelmista puhutaan, niin täytyy mainita Joonas. Oon aika pahasti rakastunut ja suuresti onnellinen! 

7. Tää on ehkä omituisinta tai siis juttu mitä en ymmärrä. Musta on tullut ihan uusi puoli esiin, en tiedä mistä se johtuu. Ennen olin pikkuhiirulainen kuka ei pistänyt kellekkään vastaan, enkä osannut sanoa ei ja esimerkiksi opettajille ei todellakaan voinut tiuskia mistään. Enään en anna muitten talloo mua jalkojensa alle ja pomotella mua. Oon alkanut sanoon vastaan ja nyt jos mua joku vituttaa niin siitä tietää kaikki. Noh, melkein kaikki. Ja jos mua ärsyttää joku niin mä sanon sen. 

8. HAA, tähän tämmönen salaisuusjuttu. Tiistaina meen tekeen jotain mitä mulla on ollut suuri ikävä. Kerron sitten ensviikolla, että mitä ;) 

  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti