maanantai 28. marraskuuta 2011

Hehz hyvää päivää

Hyvää maanantaita, vielä parempaa jos olis ens maanantai. Eipä mulla mitään asiaa ole, paitsi että JEE, jakso vaihtu ja päivät lyheni helmesti, mahtavasti, ihanasti! Helmikuussa olisi vähän suunnitteilla laivareissua ja mä en kestä. Haluun ihan älyttömästi mukaan ja menenkin, MUTTA paniikki. Tää nössykkä oli laivalla viimeks vuonna 2002 ja sillonkin itkeätihrustin kun olin varma laivan uppoamisesta. Ja laiva heilu kun viimeistä päivää. Eli olen laivakammoinen. Hyvin hyvin hyvin kammoinen. Eikä ainaiset painajaiset samaisesta aiheesta auta asiaa yhtään. Mutta kaippa mun täytyy rohkaistua(not) ja lähtee vähän seilaamaan. Tosiaan tää reissu tapahtuu luokan kanssa. Tai siis melkein koko luokan.................... Mutta ei se mitään, näillä mennää. 
Eilen oli muteron eli äiskän synttärit ja aamulla ihan tokkurassa soitin sille ja lauloin onnittelulaulun. Piti laulaa toinen laulu, mutta yhtäkkiä iski esiintymiskammo ja lauloin perus synttäribiisin ja erittäin matalalla miesäänellä. Väliäkö tuolla, äiti tykkäs. 
Toukokuulle on varattu viikon matka Kreetalle ja sopivasti koulun vikoille päiville. Meitsiltä jää siis päättäjäiset väliin mikä harmittaa ihan himopaljosti. Mut nyt mun masu huutaa RUOKAA joten....morge. 

1 kommentti: