keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Let’s see, wine, wine all around me

Keskiviikko, buu, keskiviikko, buu. Tää päivä meni jotenkin tosi hitaasti ja ulkona oli ylipaha kylmyys. 
Koulun jälkeen ampasin koulun salille ja nyt särkee reisiä. Mutta se on ihan kiva tunne! Diipadaapa, keskiviikkoillat on kumman yksinäisiä ja tylsiä. Sillon ei muuta tehdä kun katsota salkkarit, datailla ja mennään aikasin nukkumaan. Onneks huomenna alkaa viikonloppu ja päästään aikasemmin kotio, paitsi jos meikäläinen joutuu taas korvaileen tunteja........ eli haistakaa pylly. 

NONIIN, sitten eiliseen, siihen oikein loistokkaaseen päivään. Äiti haki mut koulusta puol 3 aikaan ja lähdettiin kohti Kaukajärveä ja äiskän opettajan työpaikkaa. Elikkä toisin sanoen olin matkalla neulatyynyksi. Eli akupunktioon. Asettauduin sängylle ja kun se miäs otti neulat käteen niin kyyneleet alkoi valumaan ja pelotti niin pirusti! Ei se sitten sattunut niin paljoa kun ajattelin, mutta nipisti kyllä niin pahasti. Mutta pakkohan sekin oli kokea. Ensi viikolla meen sitten äitille pisteltäväksi, vaikka pelkään ja vihaan piikkejä eniten maailmassa! yök. 
Voisin laittaa tähän kuvan itsestäni piikittelyn jälkeen, huom hieman itkustunut ja väsähtänyt nassu..
Plaa. Kotiin päästyäni mua odotti herkullinen ruoka, nam. Ja jouduin menemään jalitsu eli jalkapallo harkkoihin ensimmäistä kertaa vuoteen. Se oli superkivaa, mut jotenkin se vaan ei tuntunut enään samalta kun ennen. Ja se harmittaa mua niin paljon, koska mun ghettoass kasvaa ja kasvaa ja se tarvii liikuntaa. Mähän siis lopetin jalkapallon vuosi sitten, koska mua vaan ei huvittanut mennä harkkohin enkä tosiaan jaksanut. Sama homma on vieläkin. Ja se on kaikkein kamalinta, että harkkojen jälkeen alan heti stressaamaan, että EIH kohta taas harkat... Siinä ei siis ole mitään järkeä. Ainoo plussa siinä on se, että sielä näkee kavereita ja mä osaan pelata. Ja rakastan pelaamista. Mulla ei ole harmaintakaan hajua, että mitä teen asian kanssa? Joten help please! 

Paniikki numero 2 johtuu siitä, että haluan lävistyksen, sen pahaisen medusan. Mutta pelkään, että se pilaa mun naamarin. Ei sillä, että mulla olis tosi perfect iho, vaan siis niinkun, tiedättehän. En haluu mitään hulluu jälkee mun naamaan kun haluunkin ottaa korun pois. Toisaalta kelailin, että perus smaili vois olla kiva. Jos tällä kertaa kävisin ottamassa sen ihan kunnon lävistäjällä. Ongelma vaan on tää piikkikammo. Vaikka tiedän miltä se tuntuu, pelkään silti enkä saa aikaseks mennä ottaan sitä. Pitäisi ehkäpä ryhdistäytyä, voisin kuvitella. 

Panic number 3, mitä ostan iskälle isinpäivälahjaksi? Mitä ostan äitille syntymäpäivälahjaksi? Entä joululahjat? Härregyyyyyd mitä panikointia. Nyt panikoinnin sijaan siirryn hetkeksi sohvalle ja sitä kautta nukkumaan, ah nukkuminen on rakkautta. 
♥ adios.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti