torstai 29. joulukuuta 2011

Lapsena tuli tehtyy vaikka mitä, ja nykyää en tee juurikaa mitää.

O ooo, It's FRIDAY! Ja kello on.......kymmenen yli yhdeksän aamulla. Mitäkö minä lomalainen teen hereillä tähän aikaan? Siitä syyttäminen vilkkaan mielikuvitukseni. Parina(satana=100) viime viikkona oon ollut hyvin levoton ja pelännyt taas ihan ihme asioita. En kestä pienimpiäkään ääniä ja olen kokoaika varuillani. Sairasta....... :D 

Mutta jeps. Eilen Sirun ja Nooran kanssa käytiin kahvilla ja meikä unohti laukun bankkiin. Onnekseni Siru huomasi jonkin ajan päästä, että multa puuttuu jotakin. Mutta siellä se laukku kiltisti mua odotteli kun palasin etsimään <3. 
Tiistaina käytiin äiskän ja Sirun kanssa Ideaparkissa, mikä oli aivan saatanasta. Se tungos ja ärsyttävät ihmiset, jotka kävelee itsekkäinä vaan päiten. Sellasia ihmisiä oli varsinkin vanhemmat naishenkilöt. Idiootteja. 
Kävelin eteenpäin vailla päämäärää ja yhtäkkiä näin edessäni tutun näköisen miehen. Ajattelin ensin, että ehkäpä se on joku vanha opettaja jostakin, mutta sitten päähäni välähti idea lamppu, jossa luki "Uusi päivä". Vahingossa sitten huitelin miestä kassillani ja hän totesi vain "oho". Enkä mä sanonut sanaakaan vaan jatkoin matkaani nopeaan tahtiin. Sen jälkeen satuin vaan miettimään, että nyt tämä mies nimeltä Lari Halme, miettii kuinka typerä teini olinkaan kun en edes anteeksi pyytänyt. Pahoitteluni siis. 

Ideaparkista ei löytynyt mitään ihmeellistä. Ja jonotkin oli niin karmivat, että pelkkä ajatus siitä seisomisesta ja odottelusta alkoi oksettamaan. UUUU tästä tulikin mieleen joululahjat. Ei siis oksennuksesta vaan oikeastaan löytymisestä. Lahjaksi sain paljon astioita, mutta yhdet oli ylitse muiden. Sain paljon keittiöön kuuluvaa tavaraa , joita en edes jaksanut kuvata. Kuvasin vaan ne tavarat, jotka eivät ole löytäneet paikkaansa kaapista. 
Ohoi, minä lähden suihkuilemaan. Hyvää Uuttavuotta sinne! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti