maanantai 2. tammikuuta 2012

fakinggggggg kauppareissu

Päätin tossa nostaa kuitenkin ahterini sohvalta ja lähteä kohti Citymarkettia. Puin itseni oikein somaan pakettiin, lämpimästi siis. Meno matkan ajan naureskelin mielessäni enkä saanut typerää virnettä pois kasvoiltani, kun mietin miten hassua on, että sataa lunta. Ja sitä satoi lujaa. Kauppaan päästyäni alkoi naurattaan vielä enemmän kun olin YKSIN ja yhtäkkiä löysin ripsivärit otsaltani? Ja naama oli täynnä pisaroita. Näytin kertakaikkiaan kauniilta. Pieni vinkki siis: Älä laita ripsiväriä, jos kävelet lumipyryn läpi. Kuitenkin hetken/häpeäkohtauksen jälkeen keräsin itseni ja etsin ruokaa. MMMMM ruakaa. Ostokset oli kasassa ja päätin jonottaa kaikkein pisimmässä kassajonossa, koska välttämättä halusin Katan kassalle. Siinä pelossa, jos kortti ei toimikkaan niin ei tarvitse panikoida ja hävetä niin paljoa. Astuin kaupasta ulos ja olin taas innoissani kun saan kävellä lumimyräkässä eikä ole ollenkaan kylmä. Ei siis oikeasti ollutkaan, mikä oli mahtava tunne. Kerrankin puin hyvin päälle! Hetken päästä into muuttui kamalaksi vitutukseksi. Lumi lensi suoraan naamaan ja tuuli oli niin luja, että jopa minun isoluinen vartaloni heittelehti laidasta laitaan. Eikä mulkerot ihmiset voinut päästää mua tien yli vaikka hyvin näki, että "Reppana tyttö siinä ihan jäässä ja märkänä haluaa varmaan äkkiä kotiin lämpimään, HEEHEEEE minäpä olenkin idiootti autokuski ja minulla on lämmin ja hyvä olla, annetaan kuitenkin tytön vielä odottaa". Sairaan ärsyttävää. Nyt meen helvettiin tästä ikkunan vierestä, koska tuuli ulisee mun korvaan jostain kolosesta ja mä en jaksa kuunnella. 
Ps. Nyt kun tarkemmin ajatellaan niin olo ei enään ole niin vihainen, koska ostin hyväntuoksuisen hoitosuihkeen hiuksille ja huomasin, että Lassi tulee Hämeenlinnaan ens kuussa esiintyyn! Jehuuu! 
Hah, tässä toisessa kuvassa on mun pikkuveljeltä saatu joululahja. Ihanaa, kun se raaski luopua sen joulukalenteriaarteista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti