keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Kasvakaa hiukset, kasvakaa

Ideaparkissa vierailtu, kuulovammailtu, sämpylöitä leivottu, sienet syöty, lintsattu(aiai). 
Tosiaan päivä meni juurikin näin. Ensin kouluun kymmeneksi josta sitten Hämeenkaareen kesätyöhakuiluhommiin, muutama tunti tuli sen jälkeen sitten skipattua, koska Ideapark kuulosti paremmalta idealta kun työsali, missä ei edes ole tekemistä. Tulee semmosta rotan häntää ETTÄHHH. Kotio päästyäni syätiin herkullista, maailman parasta sienijuttuu mihin ei koskaan voi kyllästyä. Sieniä koskenlaskijajuustolla, pekoniin käärittynä. Samalla leivoin vaihteeksi sämpylöitä, jotka on vaan niin huippuja, nammnam! Oon ihan yliylpee itestäni, koska oon kerrankin jaksanut hakea kesätöihin niin ahkerasti. Voin kertoa, että sitten ottaa kaaliin kun kukaan ei ota yhteyttä. Mitäs sitten tehdään? Jaa a. Kaikki tämä on ollut pientä mun korvani ohella. Se on ollut sitten niin lukossa, niin lukossa etttäääääääää! YHYY. Ideaparksussa oli niin hirveetä kävellä kun pään sisällä kuului kauhea töminä ja hengittäminen kuulosti ihan hirvittävältä. Oma puhe kuulosti siltä kuin olis ollut jossain messuilla ja kuunteli omaa ääntään kaiuttimista. Se oli niin ärsyttävää, että lähes hermostuin Vilassa kun myyjä alkoi pommittamaan mua heti liikkeeseen päästyäni, "JOOOOO hehz siinä on kivat värit, tommone oranssi sopii sulle, ja sit toinen nii toi sininen se sopis sulle, tuol on tommost seiloriteemaa nääs". Jeps, kattellaa. HAHA, toivottavasti myyjä ei erehdy lukemaan mun blogia, jos lukee niin anteeksi. Huono hetki! 
Äsken iski ihan älytön paniikki kun tajusin, että mun hiukset on ihan nysät. Katoin vanhoja kuvia ja hermostuin =((((. Sniffff. Nyt voisin syädä vielä yhden herkullisen sänpylän ja painua pehkuihin. HEISSAN.
YHhhhh, mitä näille tapahtui? :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti