lauantai 28. tammikuuta 2012

Ouuuu JEEEEAH poiiiiii mitäs maailma? Meikälle kuuluu hyvää

Jehuiiii oon niin väsynyt etten jaksa olla edes vihanen, ei kiinnosta. Vois olla jo torstai ja laivareissun aika! Joo, voi olla hassua, että fiilistelen jotain risteilyä näin paljon, mutta oon todellakin ollut viimeksi semmoisella vuonna 2002. Mulla on kyllä niin ristiriitaisia tunteita sen suhteen. Välillä tuntuu, että EI, en lähdekkään. Ja sitten taas UUUU JES. Pelottaa vaan niin helwetisti. Pitää vissiin ottaa illan asusteeksi uimarengas? On vähän turvallisempi olo sitten.
Ainoa juttu mikä tällä hetkellä pystyy lannistaan mun mielen on se, että oon hakenu jo monesta paikasta kesätöitä eikä kukaan ota muhun yhteyttä, buu oon surkimus. Siellä joukossa oli yks paikka mikä olis ollut niin huippu ja niiden yhteydenottoa oon oottanut kuin kuuta nousevaa, mutta eeeeei. 
Eilen kävin Sirkulla ja yhdeksän jälkeen pihalta kuului hullua jumputusta ja ystäväni Jalmari ja Henkari olivat saapuneet hakemaan minut. Hengailtiin vajaat 5 tuntia ja bäristiin es............ eiku. hä????? Jepsjoo.
Tänään suunnitelmissa on iskän tuparit, ei muuta.
Ja fakkkk, esitelmän teko on siirtynyt huomiselle, :D:D:D mitä siitäkin tulloo. soronoo.

Tässä pari paitaa siltä ideaparkreissulta! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti