maanantai 30. tammikuuta 2012

Maanantain mietteitä

WOAH mun silimät on täynnä sahanpurujuttui kun tuli vähän pistosahailtua laminaattia. Tänään oli sitten niin hankalaa lähteä kouluun. Mun kaikki talvikengät on hajonnu, joten jouduin ottaan nolot talvikenkulit. Siis joo, ne on vaan hätätapauksia varten, koska ne tuntuu jaloissa aivan laskettelumonoilta. Käveleminen kesti kauemmin kun koskaan ja näytin varmastikkin erittäin kankeelta. Ärsyttää kun oon nyt ihan rahaton ja yhdet ylikivat kengät on alennuksessa ja oon odottanut sitä päivää jo KAUAN!!1 :----( Haluan ne, minä haluan! Nyt mulla on ihan hirivee nälkä ja toivoisin, että kello lähentelisi jo puolta viittä, jotta voin aloittaa lämpimienleipien teon, namnam. Eikä tämä johdu siitä, että mun pitäisi syödä tiettyyn kellon aikaan vaan ihan siitä, että silloin saapuu toinenkin syöppö kotiin. 
Mua ihan oikeesti ahdistaa kun mistään työpaikasta ei soiteta mulle, pitäis varmaan itse mennä paikan päälle, MUTTA MITÄ MÄ SANON? Hrrrrrr. Olis vaan niin huikeeta kun joku soittais, voi sitä helpotuksen tunnetta. Kumpa raha kasvais puissa niin kaikki olis kivasti! 

Tänään tuli mietittyä: 
- mistä rahaa? 
- koska tatska, joka on jo hyvin suunnitteilla? 
- mikä mun hiuksia vaivaa? 
- miksi ihmiset on niin tyhmiä? (perus, joka päivä sitä joutuu miettimään)
- onko kaikki lukiolaistytöt samannäköisiä? 
- miksi kaikki pukeutuu ihan samanlailla? 
- miksi autoilijat pysähtyy suojatien päälle vaikka ei saisi? ja hengailee siinä sitten ja perässä on tiiviisti pitkä jono ja meikä ei pääse mistään kolosta ylittämään tietä? (imekää parsaa idarit) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti