perjantai 24. helmikuuta 2012

Friday ja hiihtoloman aika

Josko nyt nautittaisiin hiihtolomasta kybällä ja sen jälkeen alkaa kolmen päivän "kouluun-töihin-nukkumaan-kouluun,töihin,nukkumaan"-putki. Mikä mua jännittää ihan hirveesti, koska oon niin väsynyt ja uninen! Mulle sopis ennemminkin "nukkumaan-nukkumaan-nukkumaan"-putki. Siinä vasta olis sitä jotakin. 
Mut joo, oih tule ihana kevät OI TULE!!1 Siistii kun ei oo niin hirveen kylmä (perun sanani, koska muuten tulee TOSI kylmä), mut joo kuitenkin. Tänäänkin pistin menemään takki auki liehuten ja olo oli kun keskikesällä. No eeeeeeei vaiskaan! Mutta mulla on kamala kammo katolta putoavaa lunta kohtaan. Joudun taukoamatta kävellessäni katselemaan ylöspäin ettei vaan putoa mun niskaan. Kolmesti on jo käynyt niin, että joko mä oon ehtinyt just ja just ohi ja sit lumet putoo tai sitten mun eteen putoo hirveet kinokset ennen kun ehdin kohdalle. 
Tässä on ollut ihan kamalasti häslinkiä, pakkaamista ja asiointia siellä sun täällä. Menee kohta hermot luulisin. Ens viikolla asioinnit ja pakkaaminen jatkuu ja muutto olis edessä. Mikä herättää mussa kamalasti tunteita, ahdistusta ja pelkoa lähinnä. Toisaalta taas oon kovin innoissani. Ehkä mun pää selviää kun pääsen muuttamaan! Ens perjantaina olis edessä Ikea-reissu............. Oh god........... Vois luulla, että jee helmee, mutta KÄÄK.  Tässäpä Kian kamerasta mukava kuva laivareissulta!
JA KAIKILLA OLI NIIN MUUUKAAVAA, oi jospa oisiT saanut olla muuukaanaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti