keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Pikku stressiä vaan, ei muuta

O ouuuuu, huomenna se laivareissu koittaa. En oo kun pari kertaa saanu pikkuruisen paniikkikohtauksen kun oon tajunnu, et "MÄ MEEN LAIVALLE WTF". Huhhuh. Sit ihmettelen, että miten se on mahdollista, ku luulin etten enään ikinä mee laivalle, mut tässä sitä ollaan. Oon ollu ihan urvelo koko viikon. Kauheeta mielialanvaihtelua kokoaika. Tänään esim on itkettäny ihan sikana.................. Enkä tiijjä mikä, pelko ehkäpä? I donnou. Aamulla olin ihan unessa ja keräsin meikkejä käteen ja peilin eteen istuttuani tajusin, että mulla oli kädessäni huuliharppu? Se oli melko huvittavaa.
9-luokkalaiset vieraili meidän alalla tänään ja kuulemma lupauduttiin Aliisan ja Juulin kanssa kierrättään niitä meidän hallissa. Hyvä siinä niille kertoa juttuja kun ei tiedä itsekkään mistään mitään. En voinut pidätellä naurua kun esiteltiin niille valmiiksimaalaustilaa ja niin tietäväisenä kerroin kuinka "täällä saa sitten vain maalata, ei saa hioa, koska täällä pitää olla puhdasta plaaplaa". Ja heti kuuluu jostain kulmasta suhinaa, koska joku puualan tyttö oli ilmestynyt HIOMAAN kelkkaa :D:D. Muutenkin tää viikko on ollu vaan pelkkää olemista. Ei olla tehty mitään fiksua koulussa eikä tehdä loppuviikostakaan. 
KOSKA iiiiiik laiva.............. Oon vaihdellut vaatteitakin jo 2 tuntia enkä vieläkään ole päättänyt mun vaatteista. Ja tätä hankaloittaa se, että mulla on hyvin pieni kassi sinne mukaan. Puolet sen kassin tilasta vie mun kengät...................moro. Nyt klokkani on niin paljon, että mun on pakko mennä ettiin vaatteita ja vithu, PASSI. moik!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti