maanantai 27. helmikuuta 2012

Tekee mieli, mutta miksi allergia? miksi minääääää

Siitä asti kun näin Salkkareiden jakson, missä Elias teki niin hyvännäköset brunssisetit hedelmistä Katariinalle ja Sebastianille, mun on tehnyt mieli ihan samaa! Pahainen allergia vaan estää ne mielihalut. Kelaan aina kauppaan lähtiessäni, että jes nyt ostan kaikkia hyviä hedelmiä ja herkuttelen. Mutta sitten taas muistan, että ei käy. Tänäänkin lähdin hedelmänostoreissulle Citymarkettiin ja mitä ostinkaan? Mandariineja ja viinirypäleitä. Uuuu siinäpä vasta herkut, BOOOORING. Ja kaikenlisäksi valkkasin paskat mandariinit, ei meinaa edes kuoret irrota. Viinirypäleetkin luultavasti on kirpeitä ja pahoja....... Mysliä uskaltauduin kuitenkin kerran ostamaan ja sitä oon pari kertaa maistellutkin. Ensimmäisellä kerralla tosin kera allergialääkkeen ja toisella kerralla en ehtinyt ottaa kuin lusikallisen ja jostain syystä meni ruokahalu. 
Ei tällä kertaa muuta, toivottavasti kiinnosti! ;) 
Ps. Anteeksi sinulle joka heiluttelit minulle jonkin matkan päässä minusta hetki sitten, en nähnyt kuka olet ja kenelle heilutat sillä minulla ei ollut rillejä päässä! Pahoittelen. Mulla on kuitenkin aavistus kuka olet joten MORO vaan. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti