torstai 1. maaliskuuta 2012

Kahvijogurtti naamariin ja päivä käyntiin

Näin yöllä taas ihan omituisia unia. Kävelin kadulla ja huomasin maassa mun ruutupaidan ja ajattelin vaan, että "Kappas, olenkohan minä pudottanut tämän". Seuraavana päivänä olin jonkun mun kaverin kanssa ja juostiin samaista katua pitkin jotakin karkuun. Samassa kohtaa oli nyt iso kasa mun vaatteitani ja menin paniikkiin. Yritin nopeasti kerätä ne mukaani, mutta joku vanha nainen tuli kepin kanssa hätistämään mua. Vaatteet muka kuuluivat sille, koska ne olivat sen tontilla. Sain kuitenkin suurimman osan mukaani ja vaihdettiin katua, joka olikin tosi kapea ja ahdistava. Se oli täynnä kaloja ja käärmeitä? Eri kokoisia ja näköisiä. Käärmeet oli mustia, joiltain puuttui pää ja joillain oli pelkkä pää. Jotkut oli pitkiä ja jotkut lyhyitä. Pelottavimpia oli ne lyhyet käärmeet jotka ohenivat häntäpäähän mennessä oikein urakalla. Eikä ne edes näyttänyt käärmeiltä. Maassa saattoi olla myös pieni musta limainen möntti, mikä kuitenkin oli käärme? Ja niitä oli ihan kamalasti. Välillä maassa oli pelkät silmät? Sen kadun jälkeen en muistakkaan mitä unessa sitten tapahtui. Tuskin mitään. Hyi. 

Mutta nyt on onneksi herätty. Siru soitteli kahdeksan jälkeen kun olin vielä nukkumassa. Ei tosiaan ollut mitään hajua mitä oltiin juteltu ja sovittu kun heräsin.....  Tänään mahtaa olla taas kamalaa säätämistä kaiken kanssa ja mä oon jo tässä vaiheessa lähellä räjähtämistä. Mutta ehkäpä se siitä. Tyhmä kun olen niin tein eilen vasta sähkösopimuksen ja tällä viikolla pitäisi muuttaa. Nyt stressaan onko kämpässä ollenkaan sähköjä? Ja pitäis hankkia netti? Ja imuri? Ja pyykinpesukone? Ja huomenna Ikeaan... Eikä ens viikolla ehdi tehdä YHTÄÄN mitään muuta kun olla koulussa ja töissä. Pelottavaa. 

Nyt meen suihkuun ja alan miettimään mitä missäkin järjestyksessä tänään tekisin. Heipati! 
Ainiin, tossa kuvien joukossa on se muumiteerasia, jonka olin täysin unohtanut kuvata.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti