torstai 1. maaliskuuta 2012

Onneksi on Pupuneidin hedelmärakeet

Tähän väliin on pakko tulla avautumaan! Mulla on 20 minuuttia aikaa olla välittäjän luona, hurray! Onneks ei oo pitkä matka. 

NNNYARGHHHH: 
- Silmiin sattuu, koska olen ollut koko loman tietokoneella. On tullut aika välttää tätä pahaista silmien tappajaa. 
- Hengitysvaikeuksia, koska vatsaa turvottaa =( 
- MIKSI Kauppakeskus Linnan ovet liukuu kiinni suoraan mun nenän edestä. Mikä häpeä kun oon menossa yksin sisälle ja kaikki näkee kuinka ovet avautumisen sijasta menee KIINNI kun siitä koitetaan kulkea. Nolonolonolo. 
- Eilen juurikin valitin iskälle kuinka pitäisi katsoa lukeeko ovessa "vedä" vai "työnnä" ennen kuin tekee mitään. Ja tänään sitten itse työnsin ovea oikein voimalla kunnes näin pienen lapun, "vedä". -.- 
- Hidas mummeli mun edellä, huoh, joka oli valehtelematta mun jalkani pituinen. 
- Eniten ärsytti se pieni terävä kivi kengässä! 666

+ PUPUNEIDIN HEDELMÄRAKEET (mun sanoin taikapavut) omnom pelastaa minun päivän <3.  Kiitos pääsiäisen, wuhuu! Täytyy käydä hamstraamassa noita pusseja kaapit täyteen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti