sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Tän päivän tunteilua

Mä kelasin äsken, että mulla on niin surkee näkö, että nään vaan pelkät ääriviivat. Päätin sitten ahdistuksissani heittää rillit päähän niin tuntu ihan siltä kun joku olis lyäny kiikarit mun silmille! :''D Vitsi kun jaksais käyttää silmälaseja niin koko maailma olis kirkkaampi eikä mua ahdistais enään se, että kaikki näyttää pelkältä muussimössöltä. 

Se yöllinen fiilis oli mitä mahtavin. Nyt kun kelaan niin eilinen ilta oli kuitenkin ihan saatanan ahdistava. Joidenkin ihmisten tekemisiä mä en oikein ymmärtänyt, en sitten yhtään. Eikä tää nyt oo yhtä tiettyä kohtaan vaan koskee aika monta ihmistä. Onneks sieltä seasta loisti olemuksellaan edes muutama ihminen. Ja tietenkin mun ihanat kaverit. Thank god mä lähdin niiden mukaan. Olisin muuten katunut sitä pitkän aikaa. 
Tutustuin myös vallanmainioihin tyttöihin ja tapasin vanhoja tuttuja. En pystynyt pidätteleen naurua kun kaks miestä saapui Subwayhin ja toinen koitti avata oven vetämällä vaikka siinä tosiaan luki, että 'työnnä'. Se teki sen jopa kaksi kertaa niin lujaa, että ikkunat helisi. Mun oli pakko alkaa nauraan ja molemmat miehet alkoivat hirnua kun tajusivat, että mä näin kaiken. "HUOMASIKSÄ, HUOMASIKSÄ HAAHAHA"!!1 Lisää tommosia ihania hönöjä tähän maailmaan kiitos. 

Pistää vihaksi: 
- ihmisillä on tunteet, hei haloo 
- känniääliöt 
- liimautujat ja seurailijat 
- Siwa? Missä sukkahousut? Missä ruoka? Myydäänkö sielä ylipäätään mitään?
- super liukas maa 
  
Mutta joo...............
<3__<3 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti