lauantai 24. maaliskuuta 2012

Tänään Ideaparkkia ja hölläilyä

Hyvää iltaa arvon kansalaiset. Olen ollut hiljaa muutaman päivän. Olen asustellut äiskän kotona.... ihan vain siksi, että vahdin täällä pikkuveljeä ja kisua. Eipä niissä paljon vahtimista ole, mutta ihan vaan äidin pyynnöstä :D. Mulla on vähän koti-ikävä ja ikävä äitiä. Hassua, että kun oon kotona yksin niin mulla ei ole ikävä, mutta nyt kun se on jossain hevonpyllyssä asti niin on vähän ankee olo. Ja kuulin vähän huhua, että mulla on jo poikaystävä tuolla Thaimaahoodeilla. Kuinka ihanaa ja äidin maun tietäen voin unohtaa koko asian. -.-' . HAHA. 
Jeppis, eilen juhlittiin Sirun 25v synttäreitä ja oli hubaisaa. Tosin mun ilta päättyi melko aikaisin ja lähdin koko porukasta ensimmäisenä menemään. Syystä että PERKELE. 
Tänään oltiin vähän Ideaparkissa Sirun kanssa ja parkkipaikkaa sai etsiä sitten niin kauan, että voi moro. Onneksi löysin matkaani muutamia ihania juttuja, jotka esittelen huomenna! 
Voi veljet, en millään malttais odottaa ensviikon perjantaita. Sillon tulee olemaan niin kivaa, ahih. Tule perjantai, tule! Nyt kuitenkin alan katselemaan katsomosta Eiliset Iholla- ja Salkkaritjaksot! Ja varmaan vähän.........syän! MOI. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti