perjantai 27. huhtikuuta 2012

AngrysaiGu, ei mikään birdssssss

Siis ihan tosi mahtavaa huomenta vaan teillekkin toivottelee päänsärky. Vähän semmonen olo joo, että vois sinkoutuu possuja päin. Voin kertoa, että jos haluatte nukkua yöunet niin älkää missään nimessä juoko paria tuntia sitä ennen Hartwallin piristävää hyvinvointijuomaa. Minä kun olin hölmö enkä edes uskonut sen piristävän. Enään en ole niin hölmö. Tämä tyttö meni yhdeltä nukkumaan ja nukahti, siis "nukahti" vasta kuuden aikaan. Ja kun herätyskello soi 08:45 tajusin, että olin ollut puoliksi hereillä siihenkin asti. Koko yön vaan seurasin sitä kuinka ulkona vain kirkastui enemmän ja enemmän. Missään vaiheessa ei ollut hyvä nukahtaa, oli liian kuuma tai liian kylmä, ei sopivaa missään välissä. Sillon kuuden aikaan hoksasin kokeilla yhtä kikkaa mikä ainakin pikkusena tepsi hyvin. Heitin siis tyynyn toiseen sängyn päätyyn ja käännyin ympäri. En tiedä miksi, mutta se auttoi edes vähäsen? :'D 
Nyt odottelen, että Eizu eli mun opettajani soittais ja lähdettäis vähän kiertään mun opinnäytetöitä, IIIIHHHIHIIIIKKKK! Voi veljet. Ja sitten tietty kahdelta ryhdyn paiskimaan hommia ja sitä kestää ilta kymmeneen asti, aivan ihanaa(FFUUUUUUUUUU). Kjehkjeh. 
OH YEAH WAKE UP YEAH OH YEAH TÖIHIN YEAH!!1 Täsäääää teille. 
:) Why so serious? Ton näkönen oon aina vihasena ja vittuuntuneena. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti