torstai 26. huhtikuuta 2012

Pari faktaa nyt tällekkin päivälle

Tässä minä, liikaa ajatteleva hölmöläinen istun syömässä pitsaa töiden jälkeen kotonani omassa sängyssä. Kiitos puhelimeni tyhjän akun jouduin kävelemään kotiin. Ja mä niin vihaan kävellä tuolla ulkona tähän aikaan yksin. Ja kävelin vielä oikoreittiä metikössä. Mä pelkään jokaikistä vastaan tulevaa ihmistä ja kuikuilen taakseni taukoamatta. Mä pelkään nykyään niin paljon pedobearihmisiä. Valkkaan aina vasemmanpuolen millä kävelen, että jos joku vastaantulija yrittää tehdä jotain niin voin koukuttaa sitä oikeella kädellä suoraan naamariin. Pelkään eniten sitä, että jos pitää lähteä juoksemaan karkuun ja mä en jaksakkaan :D:D:D. Se ei olis mitenkään yllätys. Olispa mulla edes fillari millä voisin ajaa semmosen idiootin päälle. 

Ja SITTEhhhhh 666 mä niin vihaan autoja, jotka osuu samaan aikaan risteykseen kun minä. Koska niistäkin suurin osa on aina niitä kusipäitä, jotka ei tosiaan päästä jalankulkijaa kävelemään suojatien yli. Terveisiä vaan teillekkin! T: Ihan toooosi vihanen ja töiden jälkeen väsynyt ja rikkinäinen SAI-JA. 

Sit ne pikkukivet kengissä NI MENKÄÄ POIS!!!!!11 Olin ihan varma, että ne pienet terävät kivet jotka sinkoili mun maihareihin oli jonkun pedarin tai hullun aikaansaannoksia. Ihan varmasti joku kykki pusikossa ja sihtas suoraan mun kenkiin jotka oli löysästi kiinni. Se oli suunnitellut, että mua alkaa sattumaan niin paljon, että se haittaa mun kävelyä ja pysähtyisin tyhjentämään kengät. Niin siis mikä vilkas mielikuvitus? Minähän en sen takia jäänyt sinne metsään tyhjentämään kenkiä vaan kävelin suoraan kotiin vaikka itkin verta sen kivun takia.  

Antakaa minulle anteeksi tämä rankka kielenkäyttö. Minulla on ollut uuvuttava ja hermostuttava päivä. Onneksi huomenna sattuu olemaan samanlainen. Ja taas iltatöihin. Eihän sitä perjantai-iltana mitään muuta yhtä mielellään tekisikään :). 

Hei vain. 

HAHA BINGO!!!!1 Päivänasun voitte bongata peilistä trololololol. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti