sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Kerrassaan kisuinen päivä

Siis aivan mahtava. Aamulla heräsin Sirun soittoon ja lähdinkin melkeinpä samantien hänen luokseen. Kävelin oikotietä pitkin ja huomasin nurmikolla kotilohommelin vai mikälieällötyksen. Kuuntelin musiikkia ja rupesin ottamaan siitä kuvaa ja yhtäkkiä huomasin jotakin ihanaa. Kolme maailman ihaninta kisua tuli mun luokseni kiehnäämään ja minun sydämeni suli. 
Awwwww. Tuntuu, että olisin tehnyt tänään niin paljon kaikkea. Heitettiin äiti töihin. Mentiin kauppaan ja kirppareille. Ja sieltä löydettiin mun huominen naamiaisasu. Oikeestaan asusteita ja päätin mikä mun hahmo sitten on. Ensin piti olla Harry Potter, mutta lasit oli hukkunut :D. Sitten piti olla Luna Lovegood, mutta päätinkin olla ihan perusukkeli. Huomenna saatte sen sitten selville ennen kun lähden juhlimaan Vappua. Mentiin Sirulle syömään piffiä ja uuniperunaa mikä oli aivan mahtavaa, namnam. Sen jälkeen haettiinkin taas äiti ja hautausmaan kautta uudelleen kauppaan ja sitten menin maalaamaan Sirun keittiöstä yhden seinän mustaksi. Värjättiin mun hiukset ja käytiin saunassa. Elikkäs paljon on tullut tehtyä. Nyt mulla on ihan karmiva nälkä AGAIN. Ja väsyttää. Mun täytyy juurikin mennä nukkumaan, koska heitän aamulla taas superaikasin äitille auton takaisin. 
Siiiiiiiis ei tosiaan pelleilty hautausmaalla hei............. Ei tanssittu rakkaimpien mummun,papan ja Kertun haudoilla ei missään nimessä <3. Siru oli kai hirvi olevinaan tai jotain......... Ostin saippuakuplia, koska ne kuuluu Vappuun ja etenkin kesään. Ja koska Paavo Pesusieni on valloittanut mun sydämeni, mä jouduin ostamaan Paavo-tarroja. En tiedä miksi ostin, koska tiedän etten koskaan halua niitä minnekkään laittaa. Haluan säästää ne ikuisesti, hihi. Nyt haen jotakin syötävää ja harkitsen nukkumaan menemistä. Heissuli. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti