sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

Donkeyboy - Pull Of The Eye


Tänään mä en tunnu saavan mitään aikaiseksi. Mietin neljä tuntia veiskö noi entisen asukkaan postit vihdoista viimein tohon tien toiselle puolelle postilaatikkoon. Oon löhönny vaan sängyllä ja lattialla enkä jaksa tehdä yhtään mitään. Äsken heitin vaatteet vaatekomeroon ja mun pitäis alkaa peseen vaatteita käsin saatanaaaaaaaaa. Kun ei tosiaan ole mitään pesukonetta vieläkään. Eikä se Siwakaan ollut auki :D Joudun kohta tekeen koktailipiirakoita tossa paskasessa uunissa mitä en ole vieläkään saanut pestyä. Kuulostaa varmaan aika ankealta :D Mutta tänään aamulla huomasin kuinka onnellinen ja ilonen oon. Mitä mahtavuutta. Vois varmaan lähtee nyt suihkuun ja vai pesiskö pyykit vai mitä mä teen? Luultavasti vaan meen sängylle makoileen ja nukahdan! Laitan sen sunnuntain piikkiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti