perjantai 6. huhtikuuta 2012

Hyvää huomenta piiiiiiiiiitkäperjantai ja paljon postauksia


Myöhemmin luvassa ainakin Äiskän tuomat Thaimaan tuliaiset-postaus!
Heipparallaa. Tänään tosiaankin teen muutaman eri postauksen. Näin ensimmäisenä haluan hehkuttaa kuinka sain tapetointikokeesta KOLMOSEN hallelujaa! Ja se tietty on paras numero. Opettajilla vaan sattuu olemaan kummalliset arvostelutavat, sillä multa puuttui kuitenkin 10 pistettä? Mutta hälläväliä. Olin niin innoissani kun sain kokeen kätöseen. Luulin, että se meni ihan penkin alle mutta ei. Hyvä hikkeminä. 
Eilinen meni mukavasti Lauran kanssa oleillessa. Hirveellä kiireellä keräsin meikit ja tavarat mukaan kun Larppa tuli mua noutaan niin nopeesti. Kuuntelin Mammatriivaa biisiä ihan innoissani, mutta Laura ei tykännyt siitä yhtään :< Haettiin Miikka ja Markus messiin ja lähettiin driftailemaan ympäriämpäri. Kunnes mä luovutin ja halusin nukkumaan omaan sekaiseen kotiini. Voisko joku tulla viemään noi laatikot ja kassit häkkivarastoon kun mä en näytä saavan mitään aikaiseksi? 

Ja ihanuutta on se, että äiti saapui eilen kotiin. Pus. Se toi mukanaan ihania tuliaisia ja oli ihan älyttömän ruskettunut :D. Miks mä en ikinä vedä semmosia rusketuksia pinnalle? =( 
Äiti oli löytänyt mulle Thaimaalaisen miähenkin sieltä. Voi mitä parhautta, sinne muutan pois täältä shaisssssen keskeltä. Otan toki Sirun ja Herkon ja Jermun ja Äitin ja Lauran ja kaikki muut ihan kivat mukaan. Äiti oli näyttänyt mun kuvaa sille ja sen jälkeen se oli kutsunut äitiä ÄIDIKSI ja anopiksi ja mitä kaikkea. Poika oli kyllä kovin söpö. Ja oli lähettänyt äitin mukana mulle lahjan :'D Kiitti vaan. Täytyy kai ens vuoden puolella lähteä sitten Thaimaaseen vierailemaan :D Harmi vaan, että sen pitää olla niin kaukana ja olen lentopelkoinen. Byhyy! 
Tän päivän suunnitelmat on vieläkin auki. Olis niin paljon vaihtoehtoja etten osaa valita. Pitää varmaan jäädä himaan kun on niin hankalaa. :D Huomenna kuitenkin Ruudolf ja KarrikoirRRRRAAA!!1 =)
Esittelen sitten myöhemmin ne tuliaiset. Alkaa tää istuminen polttaan niskaa ja selkää. Joten alan katteleen eilisiä Salkkareita ja Iholla-jaksoo! Jihuh! 
sydämellä saikuri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti