torstai 5. huhtikuuta 2012

Unia Jukka Pojasta ja Jebun synttärit

Joo sellasta on tässä hiljaisuuden aikana tapahtunut. Jermulla oli synttärit tiistaina ja maanantai iltana pidettiin sille Sirun kanssa pienet kekkerit. Väsättiin suklaakakku, puhallettiin ilmapalloja, puettiin naamarit ja annettiin sille lahja. Jalkapallo ja kaikkee sälää! Onnea vain 15v pikkujäbä. 
Kisuki psykedeelisissä bailuissa. 

HEOHEOHEOOOOO en malta odottaa ja lopettaa iloitsemista. Kaks viikkoo meni super nopsaa ja äiti tulee tänään kotiin. Ja se tarkoittaa myös sitä, että MINÄ pääsen omaan kotiin nukkumaan ilman kisun jatkuvaa häiritsemistä. JEE! 
Viikonlopullekkin olis ihan kamalasti suunnitelmia ja liikaa vaihtoehtoja. Onneksi näin. Koska yksin on mälsää.
Ehkä mä kerron sitten myöhemmin mitä tuli tehtyä.
Mun pitää lähtee hakeen Jessee koulusta ihan just än yy hehee no ei ihan vielä, mut kuitenkin. Ja inhottaa lähtee ajamaan tässä hirveessä päänsäryssä. Postailen tänään varmaan vielä vähän myöhemmin jotain tosi jänskää(not). Jos kerkeen, koska tänään on KIIREINEEEN WOUOWWOWOWUU! 

Ainii ja siis oli RAIVOSTUTTAVAA  herätä yks aamu, kun olin nähnyt unta, että seurustelin Jukka Pojan kanssa. Olin iiiiiihan rakastunut ja niin olen vieläkin. Vaikka siinä se oli melko omahyväinen ja lihava. Mutta ihana silti. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti