lauantai 7. huhtikuuta 2012

Jahas, tänään Ruudolf

Eilen tuli juhlittua kaiffareitten kanssa Lepaan suunnilla. Selviydyin taas viiden aikaan kotiin. Emilian kanssa tultiin kaksin tilataksilla mikä oli melko noloa. Aamulla olo oli kuitenkin mitä loistavin kun sai herätä omasta sängystä. 
Kunnes sitten SAATANA rupesin laittaan avainta nippuun ja se lipes käsistä niin, että melkeinpä puolet mun kynnestä lohkesi. Sinne puoleen väliin asti. Sitä veren määrää. Meinasin oksentaa ja pyörtyä ja vaikka mitä, mutta nopeasti keräsin itseni ja mietin verenhukkamahdollisuuksia ja sitä kuinka helvetisti nyt sattuu!!!1 Äkkiä kaapista Vauhtihirmulaastarit tulille, jotka ei todellakaan pysynyt kauaa kiinni. Laura tuli mun luokse urpoilemaan ja juotiin kahvia jonka jälkeen LAURA???? tiskasi mun kaikki tiskit, koska olen sormipotilas. Kiitos vaan murppanen. 
Otin tosta kynnestä kuvankin, mutta päätin jättää sen pois täältä ihan niiden ihmisten takia jotka pyörtyy nähdessään jotain extraällöö. Mä oon ällö.
EI HELEVETHIIIIII unohdin ostaa kaupasta myös maitoo kaadddämet! Niin tosiaan äsken käväsin kaupassa ja piti ostaa ruokaa, koska mun jääkaappi on tyhjä. Mitä mä sit ostin?...........................
Joo vettä ja laastareita. Missä ruoka? Just valitin kuinka mulla ei oo leivän päälle mitään muuta kun voita ja jääkapissa on yks lihapiirakka ja pieni pitsa mikä menee tänään vanhaks. Täytyy kai kävästä äitillä ennen Ruudolffifiilistelyjä :D. Uu unohdin tuliaisissa mainita, että äiti toi hyviä Breezereitä ja mun jääkaapista löytyi myös niitä. Mutta niillähän se nälkä lähteekin juujuu. Nyt lähen ettiin illaks vaatteita ja suihkuun ja kuuntelen mahtavuusmusiikkia. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti